شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
میثاقی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: طلاب تحصیل در حوزه را در اولویت زندگی خود قرار دهند و از همان بدو ورود به حوزه چشم انداز تبلیغی ترسیم کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در مراسم اختتامیه دوره میثاق طلبگی حوزه علمیه لرستان که در مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد برگزار شد، گفت: طلاب قدر جایگاه و رسالت خود را بدانند و از همان بدو ورود به حوزه چشم انداز تبلیغی ترسیم کنند.

وی با بیان اینکه تبلیغ و کسب معارف تهذیبی علمی از جمله رسالت های اصلی طلاب در حوزه های علمیه به شمار می رود، افزود: طلاب با صبر و حوصله در کسب معارف تهذیبی، علمی و پژوهشی کوشا باشند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه طلاب باید در همه حال برای افراد جامعه الگو باشند، خاطرنشان کرد: طلاب باید اخلاق طلبگی را همواره مد نظر داشته باشند و اخلاق و رفتارشان متناسب با شأن و جایگاه طلبگی و تبلیغ باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه طلاب باید همواره حافظ دستاوردها و اهداف نظام باشند، گفت: طلبه باید انقلابی و مدافع اصول و ارزش های نظام باشد و در ترویج روحیه انقلابی گری در جامعه کوشا باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه طلاب باید تحصیل در حوزه را در اولویت زندگی خود قرار داده و با جدیت در راه هدف خود گام بردارند، گفت: طلاب باید خود را وقف حوزه نموده و کمتر به امورات جانبی بپردازند و کسب معارف تهذیبی، تحصیلی و پژوهشی را در اولویت زندگی خود قرار دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha