یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / دیدار وزیر صمت با آیت الله العظمی سبحانی

حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت گفتند: توضیحات خوب و امیدوار کننده ای دادید و چنانچه آنهایی که در دست اقدام است انجام بشود، تغییرات مهمی صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌الله  مکارم شیرازی،  امروز جمعه ۱۱ شهریور در دیدار سید رضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اقدامات موثر وزارت صمت در کاهش قیمت و افزایش تولید بر جلوگیری از رانت خواری، قاچاق کالا، واسطه‌گری دلال‌ها و افزایش لحظه‌به‌لحظه قیمت‌ها تأکید کردند.

این مرجع تقلید وجود دلال‌ها و واسطه‌ها را از مهمترین عوامل افزایش قیمت‌ها دانست و گفتند: وزارت صمت باید با ایجاد زیرساخت‌ها ضمن مهار گرانی و تورم دست واسطه‌ها را در بازار قطع و برای از بین بردن فساد و رانت تلاش کند.

معظم له ادامه دادند: وزارت صمت باید اقدامات امید بخش در حوزه تولید و بازار را به مردم بازگو کند تا ضمن دعوت از مردم برای همکاری در جلوگیری از مفاسد اقتصادی، روح امید به آینده در کشور زنده شود.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی افزودند: یکی از مشکلاتی که در حوزه تولید وجود دارد همکاری نکردن بانک‌ها در ارائه تسهیلات است و متأسفانه بانک‌ها توجهی به درخواست‌های تولیدکنندگان ندارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha