چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
رویداد پژوهشی

حوزه/ نخستین رویداد پژوهشی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۱۴ و ۱۵ شهریور در دو قالب میزگرد و کرسی آزاداندیشی و با رویکرد گفت‌وگو محور برگزار می‌شود.

خانم معصومه فراهانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری نخستین رویداد پژوهشی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها، عنوان کرد: این رویداد روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۴ و ۱۵ شهریور از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن جلسات معاونت پژوهشی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

مدیر رویداد پژوهشی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه «رسالت زن تراز انقلاب اسلامی در جهاد تبیین» موضوع اصلی این رویداد است، گفت: پس از برگزاری پیش‌رویداد پژوهشی، بخشی از شرکت‌کنندگان به گروه‌های ۵ تا ۷ نفر تقسیم بندی شدند تا به ارائه میزگرد بپردازند، همچنین ۶ نفر از شرکت‌کنندگان رویداد، برای ارائه کرسی اعلام آمادگی کردند.

فراهانی با بیان اینکه ۱۰ میزگرد و ۶ کرسی در این رویداد تشکیل می‌شود، افزود: در هر روز رویداد، پنج میزگرد با حضور اعضای شرکت‌کننده و ناظر علمی و سه کرسی با حضور ارائه‌دهنده، ناظر علمی، ناقد کرسی و دبیر کرسی برگزار می‌شود، همچنین در همه میزگردها و کرسی‌ها یک داور ثابت حضور دارد.

وی یادآور شد: اختتامیه نخستین رویداد پژوهشی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها روز چهارشنبه ساعت ۱۱:۳۰ و با حضور مدیر جامعةالزهرا سلام الله علیها برگزار می‌شود و برگزیدگان میزگرد علمی و کرسی‌های آزاداندیشی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha