جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
وجدانی نیا

حوزه / جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور، گفت : با استفاده از پیام رسان «شاد» تلاش کرده ایم که در ارتباط با قیام امام حسین(ع) و راهپیمایی اربعین حسینی برای دانش آموزان تولید محتوا کنیم و پیام رسان پیام عاشورا و اهداف نهضت امام حسین(ع) به این عزیزان باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، امیر وجدانی‌نیا جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور در مصاحبه با رادیو اربعین با اشاره به برخی از اقدامات سازمان بسیج دانشجویی در حوزه راهپیمایی اربعین تصریح کرد: بر اساس به برنامه‌ریزی انجام شده، کاروان‌های دانش آموزی از استان‌های مازندران و خراسان رضوی برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی به عراق سفر خواهند کرد. در مرزهای خروجی کشور از جمله مرزهای چذابه ،مهران و خسروی، موکب های دانش آموزی برپا خواهد شد و این موکب ها به اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان ارائه خدمات می‌کنند.

این مقام مسئول در سازمان بسیج دانش آموزی همچنین با بیان اینکه در سطح شهرها و مراکز استان‌ها نیز موکب‌های اربعین توسط دانش آموزان با محوریت فعالیت‌های فرهنگی برگزار می‌شود، افزود: تلاش داریم با استفاده از ظرفیت هیئت‌های دانش آموزی موضوع اربعین حسینی و اهداف قیام امام حسین «ع» را برای دانش آموزان به صورت پررنگ تبیین کنیم.

وی تاکید کرد: در همین راستا از طریق پیام رسان «شاد» نیز در این ارتباط به تولید محتوا پرداخته‌ایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha