یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ب

حوزه /جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کاشان تئاتر را هنر تاثیرگذار در جذب جوانان به مسجد دانست و گفت: خواهران بسیجی و بچه های انقلابی با هنرنمایی در نخستین رویداد مردمی تئاتر بچه های مسجد در کاشان خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سرهنگ پاسدار حمید رضازاده در آیین اختتامیه نخستین رویداد مردمی تئاتر بچه‌های مسجد در کاشان در فرهنگسرای مهر این شهر برگزار شد ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار کرد: مفهوم هنر و مسجد به عنوان رکن و زیر بنای اصلی جامعه اسلامی به خوبی در این رویداد متجلی بود.

وی، تئاتر را هنر تاثیرگذار در جذب جوانان به مسجد دانست و یادآور شد: خواهران بسیجی و بچه های انقلابی با هنرنمایی در نخستین رویداد مردمی تئاتر بچه های مسجد در کاشان خوش درخشیدند.

رضازاده، تئاتر را در جامعه اثرگذار دانست و افزود: متن تئاتر باید فاخر و رهنمون به سمت جامعه امام زمانی و هدایت الهی باشد و نباید از موضوعات، دغدغه ها و مسائل اجتماعی غافل باشد.

وی، مسجد را راهبرد ۱۰ ساله بسیج در محلات عنوان کرد و افزود: تمام تلاش های پایگاه‌های بسیج در سند ۱۰ ساله منوط به محله اسلامی به محوریت مسجد می باشد، لذا امور مساجد و روحانیون باید پای کار بیایند.

محمد حسین واحدیان، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان نیز در این مراسم به نقش مساجد در برقراری تعاملات محلی اشاره و تصریح کرد: مدیریت شهری با همکاری ناحیه مقاومت بسیج از طریق هنر پویای تئاتر تمام تلاش خود را در پررنگ کردن نقش مساجد در تعاملات محلی و رفع مشکلات و دغدغه های مردم درحوزه های مختلف به کار گرفته است.

در پایان از هنرمندان و برگزارکنندگان نخستین رویداد مردمی تئاتر بچه های مسجد تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha