دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اهدای سه جلد کتاب به اربعینی ها از سوی انتشارات دلیل ما

حوزه/ انتشارات دلیل ما در راستای فرهنگ سازی معارف اهل بیت علیهم السلام به ویژه در ایام اربعین، سه کتاب ارزشمند را جهت اهدا به زائران کربلای حسینی تقدیم می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، انتشارات دلیل ما در راستای فرهنگ سازی معارف اهل بیت (علیهم السلام) به ویژه در ایام اربعین، سه کتاب ارزشمند را جهت اهدا به زائران کربلای حسینی تقدیم می کند.

بر اساس این گزارش، کتاب «باید برم کربلا: ۱۱۰ شوقنامه (حدیث) برای زیارت امام حسین (علیه السلام)»، کتاب «قال الحسین (علیه السلام)، قال المهدی (علیه السلام): ۱۴ خبر امام حسین (علیه السلام) از امام مُنتقم و ۱۴ سخن عاشورایی از حضرت مهدی (علیه السلام)» و کتاب «سیبِ سرخِ کربلا: عطر حسین بر قلب ها با سفر دل به عاشورا»، سه کتابی است که از سوی این انتشارات هدیه می شود.

یادآور می شود، مدیران کاروان، مدیران مواکب و مدیران هیئات مذهبیِ زائر کربلا در ایام اربعین می توانند ضمن ارتباط با انتشارات دلیل ما، تعداد کتاب اهدایی مورد نظر را دریافت نمایند.

این انتشارات به نشانی اینترنتی www.dalilema.ir در خدمت متقاضیان بوده و یا افراد می توانند با شماره های ۰۹۳۵۱۶۴۴۹۸۸ یا ۰۲۵۳۷۷۴۴۹۸۸ تماس حاصل نمایند.

اهدای سه جلد کتاب به اربعینی ها از سوی انتشارات دلیل ما

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طاهره قربانی IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    1 0
    با سلام و سپاس از این کار بسیار خدا پسندانه شما در جهت آشنایی زائرین با اهل بیت علیهم السلام در زیارت حتما دعاگو و نایب الزیاره شما خواهیم بود در محضر اهل بیت ع ماجور باشید
  • زهرا قربانی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    1 0
    با سلام کار بسیار جالبی هست از زحمات شما تشکر میکنم اجر شما با امام حسین علیه السلام