دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کتاب

حوزه/ اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم با هدف فرهنگ سازی و ترویج حفظ محیط زیست، ۱۵۰ عنوان کتاب به کتابخانه های عمومی استان اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در دیدار سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، ۱۵۰ عنوان کتاب با موضوع محیط زیست، به کتابخانه های عمومی استان قم اهدا شد.
کتاب های سرگذشت داستانی محیط زیست، راهنمای عملی بازیافت، تغییرات اقلیمی و پناه، با هدف آموزش، فرهنگ سازی و ترویج حفظ محیط زیست در استان به کتابخانه های عمومی اهدا شد.
همچنین در حاشیه این دیدار، رضا موسوی مشکینی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: سازمان حفاظت از محیط زیست در ۵۰ سال گذشته و به صورت مستقل به حفاظت، نظارت و پایش محیط زیست طبیعی و انسانی می پردازد.
وی در ادامه تصریح کرد: آموزش و فرهنگ سازی، یکی از مهم ترین ابزار های ما در حوزه حفظ محیط زیست است و افزایش آگاهی و دانش عموم مردم می تواند گام بلندی در حفظ محیط زیست باشد.
همچنین سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم در این دیدار با تاکید بر اهمیت جایگاه محیط زیست در کشور گفت: مساله محیط زیست یک موضوع مهم و حیاطی است و کتابخانه های عمومی به عنوان پایگاه های فرهنگی، اجتماعی که به عموم مردم در لایه های مختلف ارائه خدمات می کند، می تواند با ارائه آموزش و فرهنگ سازی به افزایش آگاهی عمومی در این زمینه کمک کند.
همچنین در این دیدار مقرر شد تا بزودی تفاهم نامه عملیاتی بین اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و اداره کل حفاظت محیط زیست استان در جهت گسترش همکاری های مشترک آموزشی انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha