پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 1043030
۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
انتصاب

حوزه/ مسئول سازمان بسیج رسانه قم طی حکمی «علی شعبانی» را به سمت دبیر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، داوود شمس مسئول سازمان بسیج رسانه قم اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه استان قم با عنایت به فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری و مأموریت‌های مهمی که ایشان در گام دوم انقلاب برای رسانه‌ها تعریف نموده‌اند و همچنین با هدف تقویت کیفی تولیدات رسانه های خبری و حمایت از آثار برتر اهالی رسانه، هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر را با محوریت کنگره ۶۰۹۰ شهید استان قم برگزار می‌کند.

وی گفت: جشنواره ابوذر بسیج جزو با سابقه ترین مطرح ترین جشنواره های رسانه ای در حوزه اهل رسانه و قلم کشور محسوب می شود و در استان قم نیز تاکنون ۷ دوره آن به صورت منظم برگزار شده است. در همین راستا روند اجرایی هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر قم نیز در سال ۱۴۰۱ آغاز شده است.
وی با اشاره به جایگاه برجسته و استقبال مطلوب از جشنواره ابوذر در بین اهالی رسانه استان، تاکید کرد: در جشنواره امسال تلاش بر این است که هم از نظر کمی و هم از لحاظ کیفی شاهد رشد آثار ارسالی به جشنواره باشیم و اصحاب رسانه استقبال شایسته‌ای از از موضوعات و محورهای تعیین شده به ویژه کنگره ملی شهدای استان داشته باشند.

مسئول سازمان بسیج رسانه قم اضافه کرد: با نظر شورای سیاستگذاری، علی شعبانی از خبرنگاران باسابقه استان قم و عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات استان، به عنوان دبیر دوره هشتم این جشنواره منصوب شده و جزئیات فراخوان این جشنواره نیز طی روزهای آتی اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha