دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه / عضو شورای حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی از اعزام بیش از ۵۰۰ نفر از اساتید و طلاب حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی به مراسم پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.

حجت الاسلام روح الله بجانی عضو شورای حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز از اعزام بیش از ۵۰۰ نفر از اساتید و طلاب حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی به مراسم پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.

وی افزود: مراسم پیاده‌روی اربعین که هرساله باشکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود فرصتی بزرگ برای اتحاد مسلمانان دنیا و معرفی امام حسین (ع) به جهانیان است.

عضو شورای حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی افزود: با توجه به اینکه تمدن و زندگی مادی در بسیاری از مناطق حاکم شده این اربعین است که می‌تواند افراد را از دنیای مادی به سوی دنیای ایثار سوق دهد.

حجت‌الاسلام بجانی درباره کاروان اعزامی آذربایجان شرقی به کربلای معلی، گفت: ۵۰۰ نفر از طلاب در قالب این کاروان که از سوی حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل روشن تن مدیر حوزه علمیه استان و با همکاری شهرداری تبریز، برای زائران اربعین حسینی اختصاص یافته است، روز جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ بعد از نماز جمعه راهی مرز مهران خواهند شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha