یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران، از حضور فعال و گسترده مبلغان در ایام اربعین خبر داد.

خانم مهری رستمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به اهمیت اربعین بیان کرد: حضور در راهپیمایی اربعین و زیارت امام حسین(علیه السلام) از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و در روایات ما تاکید زیادی بر این مساله شده است، چرا که حول محبت اهل بیت( علیهم السلام) قرار دارد، لذا حوزه علمیه خواهران مازندران، بر اساس رسالت خود همانند سال های گذشته برنامه های مختلفی را برای این ایام دارد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران افزود: راهپیمایی اربعین، نمایش جلوه باشکوه از اسلام و وحدت مسلمین جهان است و برنامه استکبار جهانی که همواره به دنبال نشان دادن تصویر خشن و ضد مردمی از دین مبین اسلام هستند را نقش برآب می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات حوزه علمیه خواهران مازندران در خصوص اربعین تصریح کرد: حضور در کمیته آموزشی و فرهنگی بانوان اربعین کشور و استان مازندران، شرکت در جلسات مربوطه، آموزش مبلغین جهت حضور در موکب ها و راهپیمایی اربعین در کشور عراق، اعزام مبلغ به موکب بانوان فاطمی مرکز مدیریت و همچنین موکب های استان، حضور مبلغین در جلسات دانشگاهی، خانگی و... در این ایام، برپایی موکب در سطح شهرستان ها با همکاری مدارس علمیه خواهران استان در ایام اربعین، خرید هدایا از جمله تابلو فرش امام رضا(علیه السلام) با همکاری خیرین جهت اهداء به خانواده های عراقی از جمله این برنامه ها بوده است.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha