شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام حیدریان، کارشناس دینی در جمع طلاب و مسئولان مدرسه علمیه حضرت زهرا(سلام الله علیها) احمدآباد،

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردکان در مراسم عزاداری امام حسین(علیه السلام)، ارتقای آستانه تحمل مردم برای حکومت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) را از وظایف طلاب و روحانیون دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، روز گذشته حجت الاسلام حسین حیدریان، در جمع طلاب و مسئولان مدرسه علمیه حضرت زهرا(سلام الله علیها) احمدآباد، گفت: واقعه ظهور یک امر اجتماعی و طبیعی است که در بستر جامعه پدید می آید و تحقق آن مستلزم وجود زمینه ها و شرایطی است که این واقعه بدان بستگی دارد از جمله این شرایط و زمینه ها وجود اصحاب و یاران است تا حضرت را در آغاز حرکت اصلاحی شان یاری رسانند و اهداف و منویات امام(علیه السلام) را به اجرا درآورند.

وی افزود: طلاب در حوزه علمیه با آموزش علمی، کسب فضایل اخلاقی و فعالیت‌های فرهنگی می‌توانند به مقام سربازی امام زمان(علیه السلام) برسند و حضرت را یاری کنند.

حجت الاسلام حیدریان در ادامه گفت: یکی از شرایط ظهور، آمادگی عموم مردم است و این آمادگی هرچه زودتر ایجاد شود، ظهور زودتر واقع می‌شود. طلاب و علما در عصر غیبت علاوه بر سربازی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باید آستانه تحمل مردم را برای حکومت حضرت حجت (علیه السلام) ارتقاء بخشند و آنان را آماده سازند.

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ پیرامون شبهات تحصیل در حوزه توسط راضیه السادات میرزاده، استاد حوزه، ذکر مصیبت اهل بیت(علیهم السلام)، برگزاری مسابقه فرهنگی، پخش کلیپ واهدای بسته های فرهنگی به طلاب جدید الورود از دیگر برنامه های اجرایی این مراسم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha