دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام آل حبیب

حوزه/ حجت الاسلام آل حبیب گفت: بالاترین هدف این است که یک طلبه برای رضایت خداوند وارد عرصه طلبگی شود و اگر هدفش این باشد که خالصانه مبانی اسلامی را یاد بگیرد و به جامعه منتقل کند، بسیار با ارزش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام نصیر آل حبیب، پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱در جمع طلاب مدرسه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام رودسر اظهار داشت: در زی طلبگی مسئله نیت، بسیار مهم است کما اینکه در هر کاری انگیزه و نیت کار مهم است یعنی بدانیم هدف و انگیزه ما از طلبه شدن چیست؟. اهداف زیادی وجود دارد اما بالاترین هدف آن است که طلبه برای رضایت خداوند وارد عرصه طلبگی شود و اگر هدفش این باشد که خالصانه مبانی اسلامی را یاد بگیرد و به جامعه منتقل کند، بسیار با ارزش است اما اگر عوامل دیگری مثلاً درآمد مالی و ... باشد، مسیرش بسیار کم ارزش است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) رودسر ادامه داد: انسان مومن علامات زیادی دارد که یکی از آن‌ها زیارت اربعین است و خواندن زیارت اربعین از مصادیق آن است.

حجت الاسلام آل حبیب اظهار کرد: بسیاری از دشمنان اهل بیت(ع) درصدد از بین بردن شعائر بودند اما با باز شدن مسیر پیاده روی اربعین، هدف قیام امام حسین(ع) بیشتر تبلور پیدا کرد و به حول و قوه الهی و به همت مردم تمام توطئه‌ها خنثی شد.

انتهای پیام

خبرنگار: محمدجواد ربیعی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha