جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عکس

حوزه/ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم بر لزوم ایجاد و تقویت زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی قم متناسب با جایگاه داخلی و بین‌المللی آن تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به همراه اعضای هیئت رئیسه امروز با حجت الاسلام والمسلمین ستوده مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه قم دیدار و گفت‌وگو کرد.


در این دیدار درخصوص افزایش تعامل فی‌مابین دانشگاه علوم پزشکی قم با مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و همچنین فعالیت دانشگاه با این مرکز در حوزه‌های مختلف بهداشتی، آموزشی، درمانی و غذا و دارو بحث و تبادل نظر شد.

دکتر مصری در این دیدار اظهار داشت: با توجه به جایگاه علمی و فرهنگی قم به عنوان ام القرای جهان اسلام باید زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی متناسب با جایگاه داخلی و بین‌المللی ایجاد و تقویت شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: این نیازها و زیرساخت‌ها در برنامه‌های عملیاتی احصاء شده و بایستی اجرای این فرایندها در دستور کار قرار گیرد.

خاطرنشان می‌شود در این دیدار پیرامون تقویت تعامل فی ما بین دانشگاه علوم پزشکی قم با مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بر اساس اسناد بالادستی بحث و تبادل نظر شد و هر یک از معاونین دانشگاه به ارائه گزارشی از حیطه فعالیتی خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha