جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گفتگوی عکاسانه

حوزه/نخستین نشست «گفتگوی عکاسانه» با موضوع عکاسی اجتماعی به همت خانه عکس حوزه هنری قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نخستین نشست از سلسله‌نشست‌های «گفتگوی عکاسانه» با حضور مجتبی حیدری، مسئول آژانس عکس «سو» و زهرا استادزاده، دبیر باشگاه عکاسان این آژانس، با موضوع عکاسی اجتماعی و ارائه تجربیات‌شان در آژانس «سو» به همت خانه عکس حوزه هنری قم برگزار می‌شود.

مجتبی حیدری عکاس و مستندساز از سال ۱۳۹۷ مسئول آژانس عکس «سو» است. از سوابق وی می‌توان به عکاسی برای سازمان صداوسیما،‌ عکاسی برای روزنامه جوان،‌ عکاسی برای خبرگزاری مهر، عکاسی برای خبرگزاری فارس اشاره کرد.

حیدری آثارش را در نمایشگاه‌های عکس متعددی از جمله «سبایا»، «داستان دو شهر»، «قصه‌های امید»، «چشم ما حیرت» و «این قهرمان واقعی است» به نمایش گذاشته‌ است؛ وی جوان برتر ایران در حوزه عکس و رسانه در سال ۱۳۹۲ بوده‌ است.

همچنین زهرا استادزاده، مجری کارشناس این نشست، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته جامعه‌شناسی است. او عکاسی مستند را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده و عمده‌ فعالیت‌اش در حوزه عکاسی معطوف به عکاسی مستند در مناطق روستایی و دورافتاده کشور است.

استادزاده هم‌اکنون دبیر باشگاه عکاسان آژانس عکس «سو» است و آثارش را در نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی عکس از جمله «چالدران سربلند»، «‌این قهرمان واقعی است»،‌ «لحظه‌های عاشورایی» و «سبایا» در معرض دید عمومی قرار داده‌ است. او همچنین برای خبرگزاری پانا و ایلنا عکاسی کرده‌ است.

نخستین نشست «گفتگوی عکاسانه» چهارشنبه، ۳۰ شهریورماه از ساعت ۱۷ در سالن مهر حوزه هنری قم برگزار می‌شود، حضور در این برنامه برای علاقه‌مندان به عکاسی رایگان است.

یادآور می‌شود، سلسله‌نشست‌های «گفتگوی عکاسانه» به‌صورت ماهانه برگزار می‌شود و در هر نوبت یک عکاس صاحب‌نظر به ارائه تجربیات خود برای حاضران می‌پردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha