جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق - مدیر حوزه علمیه تهران

مدیر حوزه علمیه تهران با تسلیت ارتحال مؤسس و مسئول مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام فیروزکوه، از خدمات آن مرحوم تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه استان تهران در پیامی ارتحال موسس و مسئول مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام فیروزکوه را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة لا یسدها شئ

خبر ارتحال عالم پارسا ،استاد سطوح عالی علوم عقلی و نقلی حوزه های علمیه قم و تهران و موسس و مسئول حوزه علمیه امام صادق علیه السلام فیروزکوه،حضرت آیه الله دریاباری ره که در ایام غمبار اربعین حسینی میهمان جد غریبشان حضرت سیدالشهداء علیه السلام گردیدند موجب تاثر و تالم گردید.

این عالم وارسته و متخلق همواره و تا آخرین روزهای عمر با برکت خود نسبت به تربیت و رشد علمی و اخلاقی طلاب و فرزندان معنوی خود از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزید و با اخلاص و تواضع و دلسوزی مثال زدنی الگوی عملی و اخلاقی طلاب ،حوزویان و عموم مردم بودند.

اینجانب ارتحال این فقیه وارسته و استاد اخلاق رابه عموم حوزویان و به ویژه شاگردان ایشان و طلاب و اساتید حوزه علمیه امام صادق علیه السلام فیروزکوه و بیت شریف ایشان خصوصاً حجت الاسلام سید محمد دریاباری تسلیت میگویم.

از خدای متعال برای این استاد وارسته علو درجات و حشر با اجداد طاهرینش و برای خانواده محترم و فرزندان و بستگان صبرجمیل و اجر جزیل خواهانم.

محمد هادی رحیمی صادق
مدیرحوزه علمیه استان تهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha