شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
اراک

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جمع بانوان طلبه اراک گفت: امروز با توطئه ها و تلاش های رسانه های بین المللی و دشمنان بیشتر روی بانوان زوم کرده اند و تلاش های بسیاری می کنند و اتفاقی که در داخل می افتد به آن دامن می زنند، ولی ما باید آگاه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، یت الله قربانعلی دری نجف آبادی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه سال تحصیلی حوزه خواهران استان مرکزی که با حضور طلاب مدارس علمیه شهر اراک در سالن فاطمیه مدرسه علمیه الزهرا(س) برگزار شد، بیان کرد: تحصیل در حوزه های علمیه بسیار ارزشمند است و هر کس در این مسیر گام می نهد باید بداند در مسیر اهل بیت علیهم‌السلام گام نهاده و با تلاش و کوشش به خوبی تحصیل کند.

امام جمعه اراک ادامه داد: بانوان طلبه نقش موثری در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی دارند و می توانند در این مسیر گام های بلندی را برداشته و هر یک به تنهایی افسری برای مبارزه با جنگ نرم وتوطئه های فرهنگی دشمنان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: امروز با توطئه ها و تلاش های رسانه‌های بین المللی و دشمنان بیشتر روی بانوان زوم کرده اند و تلاش های بسیاری می کنند و اتفاقی که در داخل می افتد به آن دامن می زنند، ولی ما باید آگاه باشیم و از اسلام، انقلاب، امام(ره)، ولایت فقیه و شهدا دفاع کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha