سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
اراک

حوزه/مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان مرکزی گفت: حضرت زینب(ع) در علوم دینی به درجه عالیه رسیده بودند و بانوانی داریم که با پیروی از ایشان و به برکت انقلاب اسلامی به مدارج عالی رسیدند و در عصر حاضر هم کم از این افراد فرهیخته نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام محمد علی عدالت در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه خواهران استان مرکزی که صبح امروز برگزار شد، با تسلیت ایام اربعین حسینی، گفت: امام صادق فرموده اند هر کس قبر حسین(ع) را زیارت کند می تواند صد نفر را شفاعت کند و اگر در مسیر از دنیا رفت می تواند هزار نفر را شفاعت کند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان مرکزی در رابطه با تحصیل علم و دانش بانوان اظهار کرد: نگاه بانوان به این سلسه نگاه تعالی، کمال و حتی فوق کمال است. بانوانی که در تاریخ از جهت علم و دانش به مراتب عالیه رسیدند کم نیستند. حضرت زینب(س) تفسیر قرآن و فقه یاد می دادند.

وی افزود: حضرت زینب(ع) در علوم دینی به درجه عالیه رسیده بودند و بانوانی داریم که با پیروی از ایشان و به برکت انقلاب اسلامی به مدارج عالی رسیدند و در عصر حاضر هم کم از این افراد فرهیخته نداریم و شما باید ادامه دهنده راه آنان باشید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha