یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نماز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: متأسفیم از خواصی که قبل از این که نتیجه پرونده مرحومه مهسا امینی اعلام شود، مطالبی را بر زبان جاری می کنند؛ باید مراقب توطئه های دشمنان باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان عصر سه شنبه در گردهمایی فصلی ائمه جمعه استان لرستان، اظهار داشت: نیروی انتظامی در همه عرصه ها انجام وظیفه داشته و تلاش هایی در جهت امنیت روانی و اجتماعی و همچنین اعمال قانون انجام می دهد.

وی ضمن اظهار تأسف از این که فرزندی از فرزندان این کشور دارفانی را وداع گفته است، افزود: دستگاه های مربوطه پرونده مرحومه مهسا امینی را بررسی و نتیجه را اعلام می کنند .

امام جمعه خرم آباد ادامه داد: متأسفیم از خواصی که قبل از این که نتیجه پرونده مرحومه مهسا امینی اعلام شود، مطالبی را بر زبان جاری می کنند؛ باید مراقب توطئه های دشمنان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: این که عده ای بدون مطالعه در این موارد ورود پیدا می کنند و فضای کشور را به سمت التهاب می برند را محکوم و انتظار داریم نخبگان با جهاد تبیین مرز حق و باطل و خط قرمزها را بیان کنند و هرآنچه دستگاه قضا اعلام نظر کند برای همه قابل قبول است.

وی تصریح کرد: تاجایی که نیروی انتظامی براساس قانون حرکت می کند، حمایت می کنیم و اگر خطایی رخ دهد مجاری قانون رسیدگی می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان خاطر نشان کرد: برخی از اهل قلم و رسانه که بصیرت خود را از دست داده اند انسان را متاسف می کنند که با دشمن هماهنگی دارند و در این زمینه باید کاملا هوشیار و با بصیرت باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه قرآن کتاب تبیین است و رسالت انبیاء و رسالت پیشوایان معصوم (ع) هم در راستای جهاد تبیین است، گفت: تبیین به معنای جدا کردن حق از باطل بوده و قرآن برای جهاد تبیین اهدافی را مشخص کرده است که یکی از آنها رشد اندیشه ها می باشد.

وی گفت: هدف از تبیین نشان دادن راه است،چرا که راهزنانی هستند که جهت را به سمت گمراهی می برند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان از زحمات مجموعه انتظامی کشور و استان لرستان در بحث تأمین امنیّت تقدیر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha