جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
وزنه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی افتخارآفرینی حامد امیری ورزشکار لرستانی شرکت کننده در رقابت های پرتاب وزنه ۲۰۲۲ مراکش را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی به حامد امیری مدال آور لرستانی، کسب سه مدال طلا ماده‌های پرتاب نیزه، پرتاب دیسک و پرتاب وزنه در رقابت‌های گرندپری مراکش ۲۰۲۲ را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از عرصه‌های ابراز توان و غیرت اسلامی و ایرانی زمانی است که در مسیری دشوار باید گوی سبقت را از دیگران ربود.

ورزشکاران معلول با تکیه بر همت عالی و اعتماد به نفس خود به خوبی نشان داده‌اند که معلولیت محدودیت نیست و در مسیر موفقیت و سرافرازی، تنها باید چشم به امید خداوند و اعتماد به توانمندی‌های خود داشت.

کسب سه مدال طلا در پرتاب نیزه، پرتاب دیسک و پرتاب وزنه در رقابت‌های گرندپری مراکش ۲۰۲۲ توسط حامد امیری دلاور مرد لرستانی برگ زرین دیگری در دفتر افتخار آفرینی‌ آن ورزشکار لرستانی است که تا ابد بر سینه آن ورزشکار و تاریخ لرستان خواهد درخشید.

اینجانب افتخار آفرینی و کسب سه مدال طلا را به این ورزشکار غیرتمند، خانواده محترم، جامعه ورزش استان و مردم شریف لرستان و ایران اسلامی تبریک عرض می‌نمایم.

شایسته است عموم مردم از این ورزشکار افتخار آفرین تقدیر نمایند و دستگاه‌های متولی ورزش اعم از استانداری، اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری همچون دیگر استان‌ها از این قهرمان و دیگر قهرمانان سرافراز با اهداء هدایایی که در خور و شأن آنان است، وظیفه خویش را به خوبی انجام دهند.

سید احمدرضا شاهرخی

نماینده ولی فقیه در استان لرستان

و امام جمعه خرم آباد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha