جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سردار آذربایجانی

 حوزه / به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، نشست بصیرتی با موضوع حماسه رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس در مسجد شیخ الاسلام قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، امروز پنجشنبه ۳۱ شهریور نشست بصیرتی با حضور اساتید و طلاب مدرسه علمیه شیخ الاسلام، در مسجد شیخ الاسلام قزوین برگزارشد.

در این مراسم سردار هاشم آذربایجانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس استان قزوین گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی است برای یادآوری و بازشناسی حماسه عظیمی که فرزندان برومند این مرز و بوم خلق کرده و قدرت پوشالی سلطه‌گران را با اراده‌ای مستحکم و ایمانی راسخ به شکست کشانده و یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر را ثبت کردند

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروز و همیشه؛ نگاهش به آموزه‌های کربلا و دوران دفاع مقدس است و هر قدمی که در این آب و خاک در مسیر عزت، اقتدار و شکوه و اعتلای ایران اسلامی برداشته می‌شود، از سرچشمه‌های این دو حادثه بزرگ انسان ساز سیراب می‌شود.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس قزوین تصریح کرد: نقش حضرت امام خمینی (ره) به عنوان فرمانده کل قوا و شناخت ایشان از اهداف دشمنان از این جنگ نابرابر را هرگزفراموش نخواهد شد.

وی ادامه داد: تا زمانی که عنایت و لطف خداوند و سایه ولایت‌ فقیه استمرار داشته باشد، مردم و نیروهای مسلح با بصیرت و بینایی گوش‌به‌فرمان ولایت هستند.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس با اشاره به اغتشاشات اخیر در برخی از شهرهای کشور، عنوان کرد: دشمنان در طول این ۴۳ سال اخیر مدام در پی فتنه های مختلف در کشور بوده اند و این بار هم ره به جایی نخواهند برد.

آذربایجانی تصریح کرد:دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بارها توطئه ها ی مختلف را علیه نظام بر آمده از خون شهدا طراحی و به مرحله اجرا در آوردند، ولی با بصیرت و دوراندیشی ملت ایران و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری تمامی نقشه های شوم آنها نقش بر آب شده است.

حجت الاسلام عباس محسنی، مدیر مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین هم ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، بیان کرد: دفاع مقدس دورانی سرشار از حماسه و عرصه‌ای برای نمایش اوج ایثار و از خودگذشتگی بود که جانبازان و ایثارگران ستارگان و حماسه آفرینان این دوران پرافتخار هستند.

در پایان این نشست طلاب مدرسه علمیه شیخ الاسلام سوالاتی را درباره هفته دفاع مقدس مطرح کردند و سردار آذربایجانی به آنها پاسخ داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha