جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی

حوزه/ فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: توان نظامی و دفاع نیروهای مسلح ایران امروز این مهم را به دشمنان نشان داده است که نتوانند هرگز رؤیای تعرض به این کشور را در سر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح کردستان که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: ایران تمامی نیازهای نظامی و دفاعی خود را بالعکس کشورهای منطقه که تنها خریدار تسلیحات آمریکایی های هستند، خود تولید می کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: توان نظامی و دفاع نیروهای مسلح ایران امروز این مهم را به دشمنان نشان داده است که نتوانند هرگز رؤیای تعرض به این کشور را در سر داشته باشند.

این فرمانده نظامی ادامه داد: تفاوت در رهبری نیروها، تفاوت در مشروعیت آنان و تفاوت در ماموریت از ویژگی های منحصربفرد نیروهای مسلح ایران نسبت به دیگر کشورهای منطقه و جهان است.

امیر حیدری عنوان کرد: تا سال های گذشته دشمن سودای حمله نظامی به ایران را در سر داشت ولی امروز اقتدار نظامی و موشکی ایران باعث شده است که دشمنان با پای خود از منطقه فرار کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: همه ما به نوعی مدیون جانفشانی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس هستیم، بنابراین باید در خط ولایت فقیه باشیم و همواره برای دفاع از کشور آمادگی کامل داشته باشیم.

امیر حیدری ادامه داد: امروز همه ما در برابر ایثارگری رزمندگان مسئولیت داریم و باید با جهاد و ایمان در حفظ این نظام و انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: از سوی دیگر باید قدرت و اقتدار نیروی مسلح جمهوری اسلامی را معلول رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری دانست که همواره با هدایت ها و راهنمایی های حکیمانه خویش، این انقلاب را از گردنه های سخت به سلامت عبور داده اند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش و سپاه یک روح در دو جسم هستند که یک هدف غایی و مبارک را دنبال می کنند و در ایام هشت ساله جنگ تحمیلی همواره این دو نیرو در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: اسلام، امامت بی بدیل رهبری و همراهی ملت سه عامل مهم در پیروزی ملت ایران در برابر رژیم بعث عراق و اذنابش بود.

در پایان مراسم نیروهای مسلح از مقابل جایگاه رژه رفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha