یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدارس

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: رسالت انبیا جهاد تبیین بود و امروز طلاب وظیفه دارند اهداف جهاد تبیین را در جامعه اجرا نمایند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه خواهران لرستان که در مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه طلاب نقش مهمی در صیانت از اهداف اسلام و انقلاب در جامعه دارند، گفت: طلاب باید با تمام توان و خدمت صادقانه و جهادی در راستای اشاعه فرهنگ دینی و ترویج روحیه انقلابی گری در جامعه همت خود را بکار گیرند.

وی با اشاره به اینکه طلاب حوزه های علمیه رسالتی در راستای رسالت انبیاء و اولیای الهی دارند، افزود: رسالت انبیاء جهاد تبیین بود و امروز طلاب وظیفه دارند اهداف جهاد تبیین را در جامعه اجرا نمایند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه اهداف جهاد تبیین باید به درستی و دقیق در جامعه اجرایی شود، خاطر نشان کرد: تبیین به معنای روشنگری و تعیین مرزهای حق و باطل است و خطوط قرمز در این جهاد باید مشخص شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه طلاب حوزه های علمیه باید قدر جایگاه تبلیغی و رسالت خود را بدانند، گفت: افرادی که در حوزه های علمیه تحصیل می کنند باید هادی باشند و راه درست را بر مبنای قرآن و اهداف دین مبین اسلام و نظام جمهوری اسلامی به مردم نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه طلاب اسباب هدایت مردم در جامعه را فراهم نمایند، افزود: طلاب باید تلاش کنند مردم را به راه درست هدایت کنند و خطرات گمراهی و ظلمت را برای آحاد جامعه تبیین و تشریح کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه امروز رسالت طلاب حوزه های علمیه سنگین است، خاطر نشان کرد: طلاب باید در همه حال در راستای تبلیغ دینی در جامعه تلاش نموده و در بصیرت افزایی و هوشیاری مردم در مقابله با هجمه های رسانه ای دشمن رسالت تبلیغی خود را انجام دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha