پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ راهپیمایی یزدی در حمایت از اقتدار و امنیت کشور

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از راهپیمایی  و تجمعات اعتراض آمیز در سراسر استان یزد در محکومیت اقدام فتنه گران و آشوبگران در توهین به مقدسات اسلامی خبر داد.

حجت الاسلام محمدحسین متوسل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، اظهار کرد: ماجرای فوت مرحومه امینی از سوی نهادهای امنیتی و قضائی در دست بررسی است، ولی برخی این موضوع را بهانه ای برای موج آفرینی و هتاکی به مقدسات اسلامی از جمله حجاب، آتش زدن قرآن و مساجد قرار داده اند.

وی، اقدام فتنه گران در سوء استفاده از تجمعات مردمی برای آسیب رساندن به اموال عمومی و ایجاد آشوب را محکوم کرد و گفت: قطعاً این نوع فتنه ها با هدایت ضد انقلاب و دشمنان اسلام خارج نشین هدایت می شود تا امن ترین کشور منطقه را به ناامنی بکشانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، یکی از دلایل ایجاد آشوبگری فتنه گران را عصبانیت از حرکت عظیم پیاده روی اربعین امسال و نیز سخنرانی مقتدرانه رئیس جمهوری کشورمان در سازمان ملل و... عنوان کرد.

حجت الاسلام متوسل اعلام کرد: با هدف محکومیت اقدام فتنه گران و آشوبگران در هجمه به مقدسات اسلامی، فردا جمعه در همه نقاط استان یزد پس از برگزاری نماز جمعه راهپیمایی و تجمعات اعتراض آمیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha