پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 1044967
۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
استاندار کردستان

حوزه/ استاندار کردستان گفت: دفاع مقدس برای نیروهای مسلح ایران به یک تجربه ارزشمند تبدیل شد، به نحوی که امروز تجربیات رزمندگان اسلام در ایام جنگ تحمیلی زمینه اقتدار دفاعی و موشکی این نظام اسلامی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، اسماعیل زارعی کوشا امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح کردستان که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمنان بدانند که ایران اسلامی در اوج قدرت است و فعالیت های فتنه انگیز آنان علیه این ملت بی اثر است.

استاندار کردستان گفت: شاید نظام نسبت به برخی از تحرکات دشمن به نوعی خویشتن داری می کند، ولی بی شک این موضع از روی ضعف نیست.

وی افزود: دشمن بعثی با حمایت ابرقدرت های آن روز جهان علیه انقلاب نوپای ایران جنگی تمام عیار به راه انداخت و امید داشت در کمترین زمان این انقلاب را ساقط کند، ولی نه تنها این توطئه محقق نشد، بلکه امروز آرمان های انقلاب در سایر نقاط جهان در حال انتشار است.

زارعی کوشا ادامه داد: دفاع مقدس برای نیروهای مسلح ایران به یک تجربه ارزشمند تبدیل شد، به نحوی که امروز تجربیات رزمندگان اسلام در ایام جنگ تحمیلی زمینه اقتدار دفاعی و موشکی نظام اسلامی شده است.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: تا زمانی که به خداوند متعال، اسلام، رسول اکرم(ص)، اهل بیت علیهم السلام و ولایت فقیه متکی باشیم هیچ قدرتی نمی تواند علیه ما توطئه و فتنه انگیزی کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha