پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مراسم عزاداری حرم حضرت معصومه در شب اول محرم

حوزه/ مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن علیه‌السلام با مداحی عباس حیدرزاده، سجاد محمدی، سید علی حسینی‌تبار، جواد احمدی و مجید دلشادفر در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه مراسم عزاداری حرم مطهر بانوی کرامت در سالروز رحلت پیامبر صلوات الله علیه و آله و شهادت امام حسن علیه‌السلام از سوی روابط عمومی و تبلیغات این آستان مقدس اعلام شد.

بدین مناسبت مراسم عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحی عباس حیدرزاده و سجاد محمدی شنبه دوم مهرماه بعد از نماز عشا در شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار می شود.

یکشنبه نیز قبل از اذان ظهر مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسین‌زاده و مداحی سیدعلی حسینی تبار برگزار و بلافاصله بعد از نماز عصر زیارتنامه پیامبر اکرم (ص) توسط جواد احمدی قرائت خواهد شد.

همچنین عصر یکشنبه مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین تراشیون و مداحی مجید دلشادفر و بعد از نماز عشا مراسم عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین پناهیان و مداحی عباس حیدرزاده برگزار می‌شود.

گفتنی است: این مراسم به صورت زنده از دو وبگاه هیأت آنلاین و تکیه و همچنین صفحات اختصاصی آستان مقدس بانوی کرامت در شبکه‌های اجتماعی به نشانی astanqom@ پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha