شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
1

حوزه/ شورای بسیج طلاب استان تهران در آستانه هفته دفاع مقدس با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله و مدیر حوزه علمیه استان تهران و تعدادی از معاونین و مسئولین بسیج طلاب تهران بزرگ و استان تهران و مسئول امور روحانیون سپاه محمد رسول الله در مدیریت حوزه علمیه استان تهران تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، شورای بسیج طلاب استان تهران در آستانه هفته دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله و حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمی‌صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران و تعدادی از معاونین و مسئولین بسیج طلاب تهران بزرگ و استان تهران و مسئول امور روحانیون سپاه محمد رسول الله در سالن جلسات غدیر مدیریت حوزه علمیه استان تهران تشکیل جلسه داد.

در این جلسه برنامه های پیشنهادی تصویب و به مدارس علمیه استان تهران جهت اجرا ابلاغ شد.

از جمله برنامه های ابلاغی، دعوت از ایثارگران و جانبازان برای بیان خاطرات، برگزاری یادواره شهدا، شب شعر و جلسات تبیین و بصیرت افزایی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، سرکشی از خانواده شهدا و غبارروبی از مزار شهدا را می‌توان نام برد.

در ادامه جلسه که همزمان با جلسه مجازی سخنرانی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و بزرگداشت پیشکسوتان جهاد و شهادت بود از ۱۰ نفر از اساتید ایثارگر حوزه‌ علمیه استان تهران با اهدای لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha