جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اجتماع امت رسول الله(ص) در میدان انقلاب تهران

امت رسول الله(ص) با اجتماع در میدان انقلاب تهران به میدان آمده اند تا بگویند اجازه نمی دهند عده ای آشوبگر مزدور با اهانت به مقدسات، خون حاج قاسم ها را پایمال کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلامی حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) راهپیمایی و اجتماع بزرگ «امت رسول الله (ص)» در محکومیت جنایات اغتشاشگران در سوزاندن قرآن، آتش زدن مساجد، برداشتن چادر و روسری از سر زن مسلمان، آتش زدن بقاع متبرکه، تخریب اموال عمومی، شهادت مدافعان امنیت و بر هم زدن امنیت مردم، ساعت ۱۶ امروز یکشنبه سوم مهر ۱۴۰۱ از میدان امام حسین(ع) به سوی میدان انقلاب آغاز شد.

موج گسترده جمعیت در قالب گروه‌های مختلف و یا انفرادی با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و تصاویر امام(ره) و رهبر معظم انقلاب و حاج قاسم سلیمانی به سمت میدان انقلاب در حال حرکت هستند تا در اجتماع بزرگ «امت رسول الله (ص)» شرکت کنند، در حالی بسیاری از مردم در میدان انقلاب تجمع کرده‌اند.

در ساعات ابتدایی این مراسم میدان انقلاب به رنگ پرچم ایران در آمده است. حاضران در اجتماع «امت رسول الله» با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران؛ اهانت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی توسط آشوبگران را محکوم کردند.

راهپیمایی امت رسول الله(ص) به سمت میدان انقلاب تهران

حاضران در میدان انقلاب در حال همخوانی سرودها و نوحه‌های انقلابی هستند. هیئات حسینی و فعالان قرآنی در حال اضافه شدن به جمعیت میدان هستند.
مردم در خیابان های منتهی به میدان انقلاب در حال حرکت هستند تا خود را به دریای جمعیت برسانند.

پیکر شهید حسین تقی‌پور از شهدای امنیت تا دقایقی دیگر به مراسم آورده خواهد شد تا مردم شهیدپرور بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید بیعت کنند و به دشمنان بفهمانند تا جان در بدن دارند پای انقلاب ایستاده اند.

مردم تهران در این اجتماع با مشت های گره کرده و سر دادن شعارهای «مرگ بر ضدولایت فقیه»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «نیروی انتظامی حمایتت می کنیم»، «نابودی فتنه گر شعار ملت ماست»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «توطئه و اغتشاش کار منافقین است» و ... هرگونه فتنه‌گری و آشوب را محکوم و  بر برخورد قاطع با فتنه‌گران و آشوبگران تاکید می کنند.

اجتماع امت رسول الله در میدان انقلاب پایتخت

"اهانت به قران رسم منافقین است"، "فتنه اغتشاشات زیر سر آمریکاست"، "سلبریتی حیا کن، جوانان را رها کن"، "حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست" از دیگر شعارهایی است که مردم تهران در اجتماع بزرگ امت روس الله(ص) سر می‌دهند. 

براساس گزارش های دریافتی حضور موج جمعیت بیش از پیش‌بینی‌هاست و خیابان‌های منتهی به میدان انقلاب مملو از جمعیتی است که برای دفاع از مقدسات به میدان آمده است و لحظه به لحظه  بر تعداد آنان افزوده می شود.

امت رسول الله(ص) اعم زن و مرد، پیر و جوان و حتی نوجوانان و کودکان با اجتماع در میدان انقلاب تهران به میدان آمده اند تا بگویند اجازه نمی دهند عده ای آشوبگر مزدور با اهانت به مقدسات، خون حاج قاسم ها را پایمال کنند.

فیلم لحظات پایانی اجتماع میدان انقلاب

حاج علی اکبری: خواص بی بصیرت و بی مروت بد امتحان دادند

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در اجتماع بزرگ امت رسول الله(ص) با اشاره به جنایات اغتشاشگران گفت: مردم عزیز ما از روز اول صف خود را از جنایتکاران جدا کردند و این اغتشاشات، هیچ ظرفیت مردمی پیدا نکرد. مردم بعد از راهپیمایی باشکوه در نماز جمعه این هفته در سراسر کشور، مجدداً اینجا در میدان انقلاب گردهم آمدند تا به استکبار جهانی بگویند که خسارت اغتشاشات اخیر در کشور ما، به عهده آمریکا و رژیم صهیونیستی است و ملت ما به موقع خودش، انتقام تمام این نامردی‌ ها را خواهد گرفت.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: پیاده نظام این آشوب ها را به تیغ انتقام می سپاریم و امیدواریم با دست قدرت نیروهای نظامی و انتظامی و با تدبیر دستگاه قضایی، اغتشاشگران به اشد مجازات شوند. حساب جوانان و نوجوانانی که از روی احساسات به دام دشمن افتادند، از دشمنان ملت ایران جداست؛ ما برای فرزندان خودمان دعا می‌کنیم تا هدایت شوند و آن‌ها را مشمول رأفت اسلامی می‌دانیم.

حاج علی‌ اکبری اظهار کرد: ما از خواص بی بصیرت و بی مروت که با پول ملت ایران چهره شدند، ناراحت هستیم؛ این افراد بد امتحان دادند و به آن‌ها توصیه می‌ کنیم که توبه کنند.

وی افزود: از نیروی حافظ امنیت و فراجا که مظلومانه ایستادند و امنیت کشور را حفظ کردند، تشکر می‌ کنیم و امیدواریم خداوند تبارک و تعالی به این عزیزان قوت بدهد.

ضرورت برخورد قاطعانه و عبرت‌آموز با هنجارشکنان و آشوبگران

شرکت‌کنندگان در اجتماع بزرگ امت رسول الله(ص) در بخش پایانی مراسم در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن فتنه‌گران و هتاکان به مقدسات از دستگاه‌های مسئول و قوه قضائیه خواستند، هنجارشکنان و دروغ‌پردازان در فضای مجازی و حقیقی را شناسایی و با آنان قاطعانه برخورد عبرت‌آموز کنند.

تصاویر قیام امت رسول الله(ع) در دفاع از مقدسات

انتهای پیام

گزارش خبری: علی علیزاده

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    با درود و سلام بر مردم شریف و بزر گوار ایران اسلامی که در همه جای کشور همه یکصدا فریاد بر آورده ونشان دادند که به انقلاب اسلامی شکوهمند خود بیشتر از گذشته پایبند ند . ای رهبر آزاده __آماده ایم آماده __فرمان بده تا ساده __ ثابت کنیم دل داده __هستیم به دین همیشه __بر می کنیم ز ریشه__دشمن مفسد حق __ستمگر کله شق __