پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 1045452
۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱
حجت الاسلام قربانپور

حوزه/ امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه کدام یک از کشورها در هر دین و آیینی می‌پذیرد که ارزش‌های خود را کنار بگذارد، گفت: بررسی‌ها نشان داده که بسیاری از این امور بهانه بوده و در شعار اغتشاشگران نیز هدف گرفتن‌ اصل نظام و ولایت فقیه و ارزش‌های دین مبین اسلام نمایان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، امروز جمعی از طلاب و روحانیون شهرستان رشت علیرغم برنامه‌های تبلیغی در سالروز رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت سبط اکبر ایشان امام حسن مجتبی(ع)، تجمعی اعتراضی در مسجد حجت الاسلام شفتی خیابان لاکانی برگزار کردند.

در این مراسم حجت الاسلام صفر قربانپور امام جمعه موقت رشت با محکوم کردن حرکت مذبوحانه دشمنان قسم خورده ایران و وطن فروشان داخلی در هتک حرمت به مقدسات و آتش زدن مساجد و بی‌حرمتی بانوان محجبه اظهار داشت: تجمعات و اعتراضات اخیر با برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده بوده است.

وی افزود: نقش آفرینی بی‌نظیر و مدبرانه و شجاعانه رهبر معظم انقلاب دشمنان را بر آن داشت تا بار دیگر برای مقابله با نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی‌ و ضربه زدن به برنامه ریزی کنند.

امام جمعه موقت رشت تأکید کرد: در اغتشاشات اخیر، برنامه ریزی چند جانبه فکری، زمانی، موقعیتی و حتی بهانه تراشی‌ها وجود داشته است.

حجت الاسلام قربانپور ادامه داد: سلاح‌ها و امکانات کشف شده در اختیار اغتشاشگران و انهدام تیم‌های تروریستی در گیلان و استان‌های دیگر و همچنین استفاده از ابزار رسانه‌ای ماهواره‌ای و شبکه‌های معاند همگی دلالت بر وجود برنامه مدون برای حمله به نظام‌ با ایجاد اغتشاش دارد.

وی تصریح کرد: از بین بردن قداست مساجد و قرآن با آتش زدن آن‌ها و کشیدن چادر از سر زن مسلمان از جمله برنامه‌هایی است که از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در دستور کار استکبار جهانی و ایادی آنان بوده است.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه کدام یک از کشورها در هر دین و آیینی می‌پذیرد که ارزش‌های خود را کنار بگذارد، افزود: بررسی‌ها نشان داده که بسیاری از این امور بهانه بوده و در شعار اغتشاشگران نیز هدف گرفتن‌ اصل نظام و ولایت فقیه و ارزش‌های دین مبین اسلام نمایان است و لذا شاهد هستیم که ولایت فقیه و محوریت دین نشانه بوده است و دشمن برای کیفیت کار و انجام فعل متفاوت، برنامه‌ریزی داشت.

حجت الاسلام قربانپور خاطر نشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی شریعت و دین اصل اول است و این انقلاب بر مبنای اکثریت رأی مردم به جمهوری اسلامی تبدیل شد و بر این اساس باید علاوه بر تبلیغ برای نظام‌ اسلامی‌ توسط مبلغین، قوانین نیز باید با توجه به شرایط روز تدوین شود.

وی با بیان اینکه گیلان سابقه هزارساله در ولایتمداری علویان‌ دارد، گفت: مردم گیلان همواره در صف اول حمایت از ولایت فقیه بوده و هستند و روحانیت گیلان‌ نیز حساب مردم را از حساب آدم‌های اجیر شده جدا دانسته و اجازه نمی‌دهیم اراذل و اوباش به نوامیس ما تعرض کرده و به مبانی اعتقادی دین مبین اسلام‌ هتک حرمت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha