شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
هرمز

حوزه / یکی از ائمه جمعه هرمزگان با بیان اینکه نباید به خواسته‌های دشمن تن داد، گفت: دشمن با هویت دینی و مکتب اهل بیت(ع) مشکل دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه هرمز، امروز در مراسم عزاداری رحلت پیامبر اعظم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در مسجد فاطمه زهرا(س) روستای زهوکی، اظهار داشت: قرآن کریم در خصوص دشمن شناسی، به مومنین تذکر می‌دهد که از خطوات شیطان پیروی نکنید.

وی با بیان اینکه باید دشمن را شناخت و ماهیت آن را معرفی کرد، افزود: دشمن با هویت دینی و مکتب اهل بیت(ع) مشکل دارد.

امام جمعه هرمز ادامه داد: اگر ما در جهت خواسته‌های دشمن، کنار بیایم چیزی از اسلام باقی نخواهد ماند.

حجت الاسلام بهزادی خاطر نشان کرد: دشمن گاهی از طریق سخت افزاری وارد گود می‌شود، مانند تحمیل جنگ تحمیلی و گاهی از طریق سوژه‌هایی مانند اغتشاشات اخیر به دنبال براندازی و توطئه می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه جوانان ما باید هوشیار باشند، تصریح کرد: دشمن به دنبال آسیب به نظام اسلامی است و با تطمیع و فریب خواص می‌خواهد به امیال خود دست یابد.

امام جمعه هرمز در ادامه به زندگی امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و گفت: عده‌ای از مردم در زمان آن امام بزرگوار تهمت‌های مانند بی‌عدالتی به حضرت(ع) می‌زدند، اما ایشان از حرکت خود غافل نشد.

حجت الاسلام بهزادی خاطرنشان کرد: در خصوص وقایع اخیر نیز کسانی آمدند به پرچم، شهدا و مقدسات جسارت کردند، اما ایران اسلامی با قدرت و صلابت به راه خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در بین جوانان، اظهار داشت: پیاده رویی اربعین قدرت رسانه‌ای تشیع در جهان اسلام است و دشمن از اینگونه رفتارها وحشت دارد و لذا دست به توطئه می‌زند تا چراغ هدایت خاموش شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha