شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام  بهزادی

حوزه / امام جمعه بخش احمدی استان هرمزگان گفت: یکی از ویژگی‌های پیامبر(ص) دعوت و هدایت مردم به سوی خدا و کار برای خدا است تا ماندگار شود؛ سراسر زندگی پیامبر اعظم(ص) کار برای مردم بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه بخش احمدی استان هرمزگان شب گذشته در مراسم عزاداری سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) که در مسجد امامزاده سید مظفر (ع) بندرعباس برگزار شد، به تبیین سیره رسول الله(ص) پرداخت و اظهار داشت: خداوند متعال در جای جای قرآن سفارش به نبی مکرم اسلام کرده و او را رحمت برای عالمین، دارای خلق عظیم و اسوه حسنه دانسته است.

وی افزود: خداوند در هر جا می‌خواهد نام پیامبر را ذکر کند، اول از خود آغاز می‌کند و بعد از آن پیامبر را یاد می‌کند.

امام جمعه بخش احمدی، گذشت را از ویژگی‌های پیامبر عنوان کرد و افزود: به وجود پیامبر اکرم(ص) جسارت و اهانت‌های فراوانی شد ولی ایشان دست از دعا برای امت برنداشتند و دلسوز مردم بودند.

وی تأکید کرد: اهل گذشت در زندگی باشیم، تا بنیان خانواده‌ها متزلزل نشود و از برخی خطاها نیز درگذریم تا بتوانیم با هم به‌صورت مسالمت آمیز زندگی کنیم

حجت‌الاسلام بهزادی ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی‌های پیامبر(ص) دعوت و هدایت مردم به سوی خدا و کار برای خدا است تا ماندگار شود؛ سراسر زندگی پیامبر اعظم(ص) کار برای مردم بود.

حجت‌الاسلام بهزادی در پایان خاطرنشان کرد: قرآن کتاب راهنما برای زندگی انسان است که خداوند از طریق پیامبر بر مردم نازل کرد تا این در زندگی ما جاری و ساری باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha