چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت‌الاسلام بهزادی

حوزه /حجت‌الاسلام بهزادی گفت: کمبود معلم در بخش احمدی مشهود است و از مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان درخواست داریم به فوریت این موضوع مورد توجه قرار گیرد تا فرزندان ما از تحصیل عقب نیفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه بخش احمدی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با سفارش تقوای الهی، اظهار داشت: یکی از عوامل پایداری در اقتصاد رسیدگی به روستاها است که سبب می‌شود مهاجرت به شهرها کاهش یابد و مردم روستا با امنیت به زندگی خود ادامه دهند.

وی افزود: روستاییان با مشکلات زیادی روبرو هستند و این را می‌طلبد که مسئولین به‌صورت جهادی و شبانه روز در حل مشکلات و رفع آن برنامه‌ریزی کنند.

امام جمعه بخش احمدی، با تبریک روز دامپزشکی بیان کرد: ذبح شرعی و سلامت دام از وظایف این نهاد انقلابی است که در طول انقلاب با نظارت خود توانسته‌اند به نحو احسن کارهایی در این مورد انجام دهند.

حجت‌الاسلام بهزادی عنوان کرد: کمبود معلم در بخش احمدی مشهود است و از مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان درخواست داریم به فوریت این موضوع مورد توجه قرار گیرد تا فرزندان ما از تحصیل عقب نیفتند.

وی گفت: اسلام با ایمان مردم به آن زنده می‌شود و با تقوا و عمل به دستورات ادامه می‌یابد و یقین، درختی تنومند در مسلمانان ایجاد می‌کند که نسبت به تعالیم آن از روی باور و اعتقاد باشد.

امام جمعه بخش احمدی ادامه داد: یقین بالاترین جایگاه را دارد، همانگونه که یاران امام حسین(ع) با یقین و باور قلبی در راه ایشان قدم گذاشتند و تا آخرین قطره خون خود ایستادگی کردند.

حجت‌الاسلام بهزادی با تأکید بر اینکه به راستی رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر خود را می‌کشد و این مطلب را در دنیا در حال مشاهده هستیم، گفت: جوانان فلسطینی با محور مقاومت سنگ را به موشک تبدیل کردند و هراس را در دل این رژیم گذاشتند.

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی از تلاش‌ها و ایثارگری‌های پرسنل نیروی انتظامی در عرصه امنیت تشکر می‌کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha