سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت‌الاسلام بهزادی

حوزه /امام جمعه بخش احمدی، گفت: حزب الله کابوس بزرگ صهیونیست‌ها خواهد بود و امروز تنها میدان غزه و رژیم منحوس صهیونیستی نیست، بلکه میدان حق و باطل است و همه محور مقاومت باید برای از بین بردن باطل قیام کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه بخش احمدی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این بخش اظهار داشت: یوم الله ۱۳ آبان، روز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز دانش آموز و تبعید امام خمینی به ترکیه است.

وی افزود: امسال یوم الله ۱۳ آبان با حوادث تلخ و جنایات صهیونیست‌ها بر مردم غزه و فلسطین همراه شده که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

امام جمعه بخش احمدی، با بیان اینکه قرآن کریم، راهبرد انبیا در مسیر هدایت انسان‌ها را استکبار ستیزی می‌داند، بیان کرد: اجتناب از طاغوت و دفاع از مظلوم بر هر امتی ضروری است.

حجت‌الاسلام بهزادی عنوان کرد: اکنون در دنیای معاصر، آمریکا نماد استکبار و دنیای غرب تمام نیز هست و نیست خود را برای شکست محور مقاومت قرار داده است.

وی به نسل کشی و کودک کشی رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و گفت: آمار تأسف‌بار کشته شدگان مردم مظلوم غزه بر هیچ کس پنهان نیست و بیمارستان‌ها از وضعیت خدمات رسانی خارج شده و هر روز این جنایات ادامه دارد.

امام جمعه بخش احمدی اظهار کرد: به امید خدا، حزب الله کابوس بزرگ صهیونیست‌ها خواهد بود و امروز میدان غزه و رژیم منحوس صهیونیستی نیست، بلکه میدان حق و باطل است و همه محور مقاومت باید برای از بین بردن باطل قیام کنند.

حجت‌الاسلام بهزادی، با بیان اینکه یقین بدانید پیروزی محور مقاومت در راه است، ابراز کرد: محور مقاومت به‌ویژه حزب الله آرام نخواهد نشست و برای مقابله با این رژیم بی‌ریشه تا حصول پیروزی اقدام خواهد کرد.

وی اضافه کرد: نگاه ما به مقاومت از افق کربلا می‌گذرد و زاویه ما در مبارزه با استکبار و ظالم به آنچه مولایمان به ما آموخته می‌باشد و دشمن که با ایجاد جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و ایجاد تفرقه می‌خواهد بین ما دو دستگی ایجاد کند، با بصیرت افزایی و مقاومت سیاسی، فرهنگی، اقتصادی خود را در تمامی صحنه‌ها تقویت خواهیم کرد.

امام جمعه بخش احمدی به مشکلات یان بخش اشاره کرد و یادآور شد: از استاندار هرمزگان درخواست داریم فکری برای پروژه‌های نیمه تمام بخش احمدی کند.

حجت‌الاسلام بهزادی عنوان کرد: طرح‌های عمرانی در دولت خدمتگزار سیزدهم در بخش احمدی که جای تشکر هم دارد، فراوان است، ولی بیشتر این طرح‌ها در حوزه راه‌های مواصلاتی و گاز و راه‌های درون شهری نیمه تمام است که باید تمهیداتی اندیشیده شود.

وی از مردم بخش احمدی خواست در روز ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی این روز شرکت کنند و در حمایت از مردم غزه و محور مقاومت شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دهند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha