دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جلسه هماهنگی برنامه های   13 آبان

حوزه/ حجت الاسلام جلالی گفت: در تاریخ سراسر افتخار و پر از فراز و نشیب انقلاب 13 آبان آبستن حوادثی است و با مرور تاریخ، اهمیت این روز بزرگ برای ما بیشتر نمایان می‌شود که چگونه جوانان پیرو خط امام(ره) هیمنه آمریکا را شکستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام اصغر جلالی امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های راهپیمایی ۱۳ آبان که در سالن جلسات فرمانداری چهاربرج برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان، اظهار داشت: روز ۱۳ آبان از اهمیت ویژه‌ای در نظام اسلامی ما برخوردار است، به نحوی که ما این روز را روز ملی مبارزه با استکبار جهانی می‌دانیم.

وی ادامه داد: در تاریخ سراسر افتخار و پر از فراز و نشیب انقلاب، چنین روزی آبستن حوادثی است و با مرور تاریخ، اهمیت این روز بزرگ برای ما بیشتر نمایان می‌شود که چگونه جوانان پیرو خط امام(ره) هیمنه آمریکا را شکستند.

امام جمعه چهاربرج تصریح کرد: ۱۳ آبان و راهپیمایی این روز نشانگر ایستادگی در برابر استکبار جهانی است، لذا تمام ارگان‌ها و نهادها و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضوری پرشور داشته باشند و با توجه به هجمه‌های اخیر استکبار جهانی علیه مسلمین و جبهه مقاومت، حضور مردم در این راهپیمایی بسیار مهم است.

در ادامه این جلسه قادر حبیبی نیز ضمن تسلیت کشتار وحشیانه مردم مظلوم غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی، یوم‌الله ۱۳ آبان را بهترین فرصت برای رهاکردن تیر خلاص به پیکره استکبار جهانی و فتنه اخیر دانست و گفت: قطعاً مردم متدین و ولایتمدار شهرستان چهاربرج بار دیگر با حضور حماسی خود مشت محکمی بر دهان مستکبران عالم به‌ویژه آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌ها خواهند زد.

فرماندار چهاربرج اظهار کرد: برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز از مهم‌ترین برنامه‌های روز مبارزه با استکبار است و تمام دستگاه‌های اجرایی موظفند با تمام توان برای برگزاری با شکوه این مراسم همکاری کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha