شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان

حوزه / مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نشانه ظلم ستیزی و مقاومت ملت ایران در برابر طواغیت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد ایمانی‌فرد مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان، امروز در نشست هم‌اندیشی ستاد برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که در استانداری هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: یوم الله ۱۳آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در تقویم نظام جمهوری اسلامی به‌عنوان نماد ظلم ستیزی و مقاومت در برابر طاغوت ثبت شده است.

وی افزود: روز استکبار جهانی نشانه آگاهی و تعهد در راه رسیدن به اهداف والا و عظیم انقلاب اسلامی است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان کرد: مردم با هدایت‌های امام راحل(ره) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری بر این باور هستند که تنها راه عزت و سربلندی باید ایستادگی در مقابل باطل باشد و لذا در طول چهار دهه از انقلاب این پرچم را برافراشته‌اند.

حجت‌الاسلام ایمانی، ادامه داد: استکبار جهانی با وجود دسیسه‌ها و نقشه‌هایی که برای ملت ایران در طول انقلاب ایجاد کرده، اما نتوانسته در برابر موج آگاهی ملت به اهداف خود برسد.

وی اظهار کرد: یکی از وظایف مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، آگاهی بخشی و روشنگری این ایام الله به‌مردم ب‌ویژه نسل جدید است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان به تشریح برخی برنامه‌های روز جهانی استکبار پرداخت و عنوان کرد: تولید محتوای فاخر در فضای رسانه‌ای و مجازی و تبلیغات محیطی برای بصیرت افزایی در دستور کار این شورا قرار دارد.

حجت‌الاسلام ایمانی فرد اضافه کرد: بخشی دیگر از برنامه‌ها در قالب نشست‌های هم‌اندیشی دانشجویی و مدارس با موضوع تاریخ انقلاب در سراسر دانشگاه‌های استان راه اندازی خواهد شد.

وی تصریح کرد: اعزام مبلغ و مبلغه در دانشگاه‌ها و مدارس و بازخوانی بخشی از اسناد لانه جاسوسی به مردم از طریق رسانه و مطبوعات محلی و صدا و سیمای مرکز خلیج فارس از دیگر اقداماتی است که در این ایام انجام خواهد شد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha