پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 1114876
۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
13 آبان

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبـان در سراسر استان بوشهر گفت: راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار در بوشهر از میدان شهید رئیسعلی دلواری به سمت میدان قدس و مصلی جمعه بوشهر شنبه ۱۳ آبان ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سالروز یوم‌الله ۱۳ آبـان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار داشت: مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیسم یکی از آرمان‌های یوم الله ۱۳ آبان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، گفت: باید جنایات و بدعهدی‌های آمریکا علیه ایران و جهان را به نوجوانان و جوانان معرفی کنیم و آنها بدانند در برابر خوی استکباری آنها راهی جز مقابله و مقاومت نداریم.

حجت الاسلام جمالی، با اشاره به برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبـان در سراسر استان بوشهر، یادآور شد: راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار در بوشهر از میدان شهید رئیسعلی دلواری به سمت میدان قدس و مصلی جمعه بوشهر شنبه ۱۳ آبان ماه از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: سردار مجتبی باستان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور در مصلی جمعه به‌عنوان سخنران ویژه این مراسم به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

وی با اشاره به لزوم همبستگی با کودکان و مردم مظلوم غزه، اظهار کرد: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی- ورزشی، استقرار ایستگاه فرهنگی، برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان با موضوع وقایع سیزدهم آبان و استکبار ستیزی و همبستگی با مردم غزه و استفاده از آن در مسیرهای راهپیمایی از جمله برنامه‌های گرامیداشت این روز ملی می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha