چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
گنابادی نژاد

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با تأکید بر اینکه اسرائیل قطعا نابود شدنی است، گفت: اندیشه انقلاب اسلامی باعث بیداری آزادگان عالم و نابودی همه جانبه ظالمان و زورگویان می‌باشد.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد رئیس کمیسیون تخصصی تبلیغ شورای عالی حوزه علمیه خراسان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد با اشاره به آیه «نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِیبٌ» اظهار داشت: فتح الفتوح عملیات سرنوشت‌ساز و غرور آفرین «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های جهادی فلسطین یک پیروزی بزرگ و عظیم است و این عملیات می‌تواند رمز گشایی جدیدی از معادلات سیاسی و قدرت‌های جدید و نیز آرایش پیش‌ رویِ جهان و منطقه را روایت کند.

وی در تحلیل و بررسی این عملیات بزرگ و گسترده گفت: کارنامه پر از ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی نشان از این دارد که این غاصبان بیش از ۷۰ سال، هر گونه ظلم و جنایتی را بر علیه مردم فلسطین انجام دادند و هیچ‌گونه ابایی از این موضوع نداشتند.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد، افزود: در ۷۵ سال گذشته بیش از ۷ میلیون از مردم فلسطینی، آواره کشورهای دیگر شدند و افراد زیادی از این مردم مظلوم در زندان‌های رژیم صهیونیستی در حبس هستند، با وجودی که خیلی از این زندانیان نظامی نیستند، بلکه مردان، زنان و کودکانی هستند که توسط این رژیم منحوس در اسارت به سر می‌برند.

رئیس کمیسیون تخصصی تبلیغ شورای عالی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه در سال‌های گذشته، فلسطینی‌ها بیش از ۴۰ هزار شهید، در مقابل ظلم و هجمه‌های رژیم صهیونیستی داشتند، اظهار کرد: امپراطوری‌های رسانه‌ای و فعالان فضای مجازی، باید اعلام کنند این رژیم کودک‌کُش تا کنون ۳۰۰۰ کودک بی‌گناه را به شهادت رسانده است.

معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی، با اشاره به عملکرد بنیادها، موسسات و سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری در سطح دنیا به‌ویژه در گستره و مقیاس اروپا و آمریکا، خاطرنشان کرد: متاسفانه این سازمان‌ها در ۷۵ سال گذشته هیچ اقدام مؤثری در حمایت از مردم فلسطین انجام ندادند و سکوت مطلق و بلکه حمایتی همه‌جانب از عملکرد وحشیانه رژیم صهیونیستی داشتند.

وی تصریح کرد: بسیاری از کشورهای منطقه حتی کشورهای اسلامی که سال‌ها مدعی پرچمدار مخالفت در مقابل رژیم صهیونیستی بودند، امروز جزء شرکاء و دوستان صمیمی این رژیم شدند.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد، با بیان اینکه قابل درک نیست ملتی ۷۵ سال مورد ظلم و تجاوز قرار بگیرد و همه دنیا در برابر این ظلم سکوت کنند، گفت: عملیات بزرگ طوفان الاقصی باور بزرگ و اعتراض خفته‌ای است که ۷۵ سال در سینه‌های مردم فلسطین حبس بود و در دو روز گذشته، در یک مقیاس گسترده با برنامه و سازمان‌دهی شده بروز پیدا کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری توانستد آرمان‌های فلسطین را در ایران و دیگر کشورهای منطقه و جهان احیاء کنند، اظهار کرد: اسلام یک روح تازه‌ای به همه مسلمانان منتقل کرد و دشمن شناسی و دشمن ستیزی را عمق بخشید، لذا افراد باید در این روزها به بازخوانی قدرت نرم اسلام و نیز اسلام ناب محمدی که امامین انقلاب پرچمدار آن هستند، بپردازند.

رئیس کمیسیون تخصصی تبلیغ شورای عالی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه اندیشه انقلاب اسلامی باعث بیداری آزادگان عالم و مسلمانان جهان و نیز باعث نگرانی و نابودی همه جانبه ظالمان و زورگویان خواهد شد، گفت: بزرگترین تحلیل از آینده‌نگری عملیات طوفان الاقصی این است که اسرائیل قطعا نابود شدنی است و مقاومت و مجاهدان قطعا پیروز هستند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha