شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: تبیین جایگاه یوم الله ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی از ضرورت های امروز جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدمحمد سادات امروز در جلسه برنامه‌ریزی ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در استان کردستان، اظهار داشت: سیزدهم آبان ماه روز بزرگ و تاثیرگذاری در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: در روز ۱۳ آبان شاهد رویدادهای بسیار مهمی همانند تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره) و نیز سالروز تبعید امام راحل توسط رژیم پهلوی هستیم.

استاد حوزه علمیه افزود: گرامی‌داشت این روز و نیز تبیین جایگاه یوم الله ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی، از ضروریات امروز جامعه است.

حجت الاسلام سادات به برخی برنامه‌های گرامی‌داشت ۱۳ آبان در کردستان اشاره کرد و یادآور شد: امسال برنامه‌های گرامی‌داشت یوم الله ۱۳ آبان در ۲ حوزه میدانی و تبیینی در سطح کردستان برگزار می‌گردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: یکی از این برنامه‌ها برگزاری نقاشی در میدان آزادی با حضور کودکان و نوجوانان سنندجی خواهد بود که این نقاشی به طول یکصد متر برپا خواهد شد و نیز در این روز همه مردم سنندج و دیگر شهرستان‌های کردستان در راهپیمایی بزرگ ۱۳ آبان حضوری تاریخی و حماسه ساز خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha