دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بهزادی امام جمعه هرمز

حوزه/ امام جمعه جزیره هرمز با اشاره به موشک باران مقر جاسوسی اسرائیل توسط سپاه گفت: با این حمله پیام محکمی به کشورهای منطقه ارسال شد که اسرائیل گزینه مناسبی برای اتکا در عرصه تامین امنیت نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت‌الاسلام فتح‌الله بهزادی امام جمعه هرمز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با تبریک نیمه شعبان، اظهار کرد: امروزه حرکت خود جوش مردمی ارادت به امام زمان(عج) را در سطح شهر و خانه‌های هرمزی مشاهده کردم که هر کس در اندازه توان خود ارادت قلبی خود به امام زمان(عج) را نشان داد.

وی با اشاره به اعدام ۸۱ نفر از مردم عربستان توسط رژیم آل سعود، عنوان کرد: در این اعدام دسته جمعی ۴۱ نفر از آنها جزو شیعیان بودند، بزرگ‌ترین اعدام دسته جمعی طی ۵۰ سال اخیر بود.

امام جمعه هرمز با اشاره به اعدام رهبر شیعیان عربستان توسط رژیم آل سعود در سالیان گذشته، تصریح کرد: ۱۵ تا ۲۰ درصد جمعیت عربستان را اهل تشیع تشکیل می‌دهند که می‌توان گفت جزو مظلوم‌ترین شیعیان جهان هستند.

حجت‌الاسلام بهزادی خاطرنشان کرد: برقراری عدالت یکی از مطالبات و خواسته‌های اصلی شیعیان در عربستان است، اما پادشاه آل‌سعود به این امر بی‌توجه است و ۸۱ نفر را در یک روز گردن می‌زند.

وی با اشاره به وجود ۲ اسیر یمنی در میان اعدام شده‌ها، تشریح کرد: اعدام اسیر، نقض قوانین بین‌المللی است ولی هیچ کشور جهانی و مجمع حقوق بشری در برابر این امر اعتراض نکرده است.

امام جمعه هرمز گفت: عربستان، مادر و حامی تروریست در جهان است و در اغلب اتفاقات تروریستی به عنوان محور در حال فعالیت است و عربستان با این عمل خود پیام مهمی را در خصوص تامین منافع به آمریکا و اسرائیل صادر کرد.

حجت‌الاسلام بهزادی با اشاره به هدف قرار دادن ۲ پایگاه رژیم صهیونیستی در اربیل عراق توسط سپاه پاسداران، ابراز کرد: حمله موشکی به اربیل عراق هیچ ارتباطی با شهادت ۲ نفر از سپاهیان اسلام در سوریه ندارد و انتقام خون آن شهدا در فرصت مناسبی به صورت مناسبی گرفته خواهد شد و این حمله تنها واکنشی به پاسخ شرارت اسرائیل در منطقه بود.

وی عنوان کرد: با این حمله پیام محکمی به کشورهای منطقه ارسال شد که اسرائیل گزینه مناسبی برای اتکا در عرصه تامین امنیت نیست.

امام جمعه هرمز افزود: اسرائیل با وجود آنکه در حال تقویت و توسعه پایگاه‌های نظامی خود است اما این اتفاق نشان داد کشوری که توانایی تامین امنیت خود را ندارد، نمی‌تواند تامین امنیت کشورهای دیگر را تضمین کند.

وی خاطر نشان کرد: حضور اسرائیل در هر کشوری باعث افزایش ناامنی در آن کشور خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha