دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه میناب

حوزه/ امام جمعه میناب، با ذکر این نکته که نیروهای صهیونیستی در هیچ کشوری امنیت ندارند، گفت: حمله موشکی به اربیل عراق، اولین و آخرین پاسخ ایران به صهیونیست ها نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام محسن ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه میناب که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، ضمن تبریک نیمه شعبان ولادت باسعادت امام زمان(عج)، اظهار کرد: روز ولادت امام زمان (عج) روز بهار انسانیت است و روز ظهور او روز بهار حقیقی عالم است.

خطیب نماز جمعه میناب، با ذکر این نکته که با ظهور امام غایب، بهار عقلانیت وخردورزی که نیاز بشریت است در جهان محقق خواهد شد، افزود: امام زمان(عج) مظهر اسماء الهی وحقیقت بهار است و با ظهورش بشریت زنده می شود.

ابراهیمی ضمن محکوم کردن اعدام دسته جمعی شیعیان عربستان، تشریح کرد: رژیم قبیله ای عربستان حامی تروریست و تروریست پرور است.

خطیب جمعه میناب، با اشاره به پیوند نا مبارک میان عربستان و تروریست، گفت: رژیم عربستان با حمایت آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل این جنایت‌ها را مرتکب می‌شود. آنانی که دم از حقوق بشر می زنند الان کجایند؟ چرا خفه شده اند و حرفی نمی زنند و از مردم مظلوم عربستان دفاع نمی کنند.

ابراهیمی ضمن قدردانی از سپاه پاسداران و پرتاب موشک به پایگاه رژیم جعلی اسرائیل در اربیل، گفت: رژیم جعلی اسرائیل بداند که هیچ کشور همسایه ما امنیت ندارد و اگر شرارتی از او سر بزند جواب دندان شکنی خواهیم داد و این اولین وآخرین پاسخ ما هم نخواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha