دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ب

حوزه / امام جمعه قمصر گفت: ضربه دلاورمردان کشورمان به پایگاه صهیونیست‌ها در اربیل، به دشمن نشان داد که قدرت و دقت بالای توان موشکی کشور اجازه هر فکر اشتباهی را از دشمنان می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام محمد حسین کتابچی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قمصر در مصلای نمازجمعه این شهر با تبریک میلاد پر برکت امام زمان(عج) اظهار داشت: شیعه صاحب دارد و ان‌شاءالله به زودی با فرار سیدن زمان ظهور حضرت مهدی (عج) و ریشه کن شدن ظلم، عدالت در سراسر جهان حاکم خواهد شد.

امام جمعه قمصر، با تسلیت رحلت حضرت آیت الله علوی گرگانی، گفت: این عالم بزرگوار عمر خود را در مسیر خدمت به مکتب اهل‌بیت(ع) به اتمام رساند.

وی عالمان بزرگ و مراجع عظام را تربیت یافتگان حوزه و سربازان واقعی امام زمان (عج) دانست و گفت: دشمنان با تمام توان به دنبال کم رنگ کردن ارادت مردم به اسوه‌های بزرگ اخلاقی و کم کردن ارتباط مردم با حوزه و روحانیت هستند و لذا ضروری است تا با حضور به موقع در صحنه اجازه ندهیم نقشه‌های دشمنان علیه دین و اسلام عملیاتی شود.

حجت الاسلام کتابچی به ضربات سنگینی که سپاه در هفته گذشته به رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی وارد ساخت اشاره کرد و ادامه داد: اولین ضربه دلاور مردان غیور کشورمان به دشمن، پاکسازی لانه شرارت صهیونیست‌ها در اربیل عراق توسط یگان موشکی سپاه سر افراز بود که با دقت و سرعت بی‌نظیر دشمن مغرور را مات و مبهوت کرد.

وی تصریح کرد: اینکه حمله موشکی سپاه در ساعت یک و بیست دقیقه بامداد مقارن با ساعت ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز بود، به این دلیل است که به استکبار جهانی فهماندیم که انتقام خون این شهید قطعی است و ما هرگز از خون عزیزان‌مان به هیچ قیمتی نخواهیم گذشت.

امام جمعه قمصر یاد آور شد: ضربه بعدی دلاورمردان کشورمان به پایگاه صهیونیست‌ها در اربیل، به دشمن نشان داد که قدرت و دقت بالای توان موشکی کشور اجازه هر فکر اشتباهی را از دشمنان می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha