دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بارانی محمد

حوزه/ امام جمعه شهرستان پارسیان گفت: وزارت اطلاعات امین و پناه مردم است و ملت فرزندان انقلابی خود را از خود و حامی خود می دانند، لذا یکی از مولفه های قدرت جمهوری اسلامی بحث امنیت مردم محور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت‌الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های نماز جمعه پارسیان که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: جامعه اسلامی منتظر، موظف است که خود را وقف امام زمان علیه السلام کند و همه امورات را از ازدواج، تحصیل و کسب و کار گرفته تا انتخاب دوست، فعالیت های سیاسی و ...‌ را بر مبنای رضایت حضرت تنظیم نماید و آن زمان است که می‌توانیم موثر و زمینه ساز در ظهور باشیم .

وی ضمن تشکر از برگزاری باشکوه جشن های مهدوی در هفته گذشته در سراسر شهرستان پارسیان گفت: به لطف خداوند جشن های نیمه شعبان به صورت کاملا مردمی و با شور و نشاط و معرفت برگزار شد که وظیفه خود میدانم از همه مردم مومن و عزیزی که بااخلاص در این مساله مشارکت داشتند تشکر و قدردانی کنم.

حجت الاسلام بارانی با گرامیداشت روز سربازان گمنام امام زمان علیه السلام؛ وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران مردمی ترین مجموعه اطلاعاتی دنیا معرفی و اظهار کرد: وزارت اطلاعات امین و پناه مردم است و ملت فرزندان انقلابی خود را از خود و حامی خود میدانند لذا یکی از مولفه های قدرت جمهوری اسلامی بحث امنیت مردم محور است.

وی، وزارت اطلاعات را چشم بیدار و تیزبین نظام اسلامی ارزیابی و با اشاره به موفقیت دستگاه اطلاعاتی کشور در ماموریت ها و وظایف، گفت: با مدیریت داهیانه رهبر عالیقدر انقلاب و بینش ملت ایران و با هوشمندی وزارت اطلاعات امروز ایران اسلامی یکی از امن ترین کشورهای دنیاست و لقب سرباز گمنام امام زمان مدال افتخار این مجموعه انقلابی است.

حجت الاسلام بارانی افزود: درود و رضوان الهی بر این مجاهدین خاموش و شهدای مظلوم وزارت اطلاعات میفرستیم و از خدمات؛مجاهدت و تلاش های شبانه روزی این عزیزان خصوصا اداره اطلاعات شهرستان پارسیان صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

خطیب نماز جمعه شهرستان پارسیان با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر جاسوسی صهیونیست ها گفت: امروز موشک های دقیق و نقطه زن سپاه هراس در دل دشمنان ایجاد کرده است و و دشمنان ما بدانند از این پس بدون تعارف و مستقیم پاسخ شرارت های آنها داده خواهد شد و جمهوری اسلامی اجازه نخواهد داد منطقه جولانگاه سگ‌ هار صهیونیستی شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی پارسیان ضمن محکومیت جنایت ال سعود در اعدام دسته جمعی ۸۱ نفر و ظلم این رژیم علیه شیعیان مظلوم و مطالبه به حق آنها گفت :متاسفانه این جنایات با چراغ سبز آمریکایی ها و سکوت مجامع بین‌المللی صورت می گیرد اما حاکمان شرور ال سعود بدانند : خون پاک شهدا شما را به سقوط نزدیک از خواهد کرد و قطعا ال سعود هم مانند رژیم صهیونیستی سرنگون خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha