جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: حمله ایران با موشک‌های نقطه زن نشان داد اسرائیل نمی‌تواند از خود دفاع کند و تکیه سران کشورهای حوزه خلیج فارس به اسرائیل، همانند تکیه بر باد است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای شهرستان با تبریک سالروز میلاد حضرت مهدی(عج) اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور، مرهون تلاش نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان (عج) است و لازم است که همه آحاد جامعه قدردان خدمات و تلاش‌های این عزیزان باشند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار جهان اسلام است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صلابت و اقتدار با انهدام ۲ مرکز جاسوسی رژیم صهیونیستی، به خوبی پاسخ شرارت‌های رژیم غاصب اسرائیل را داد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه امروز اقتدار ایران اسلامی خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است، خاطر نشان کرد: پرتاب موشک نقطه زن از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مراکز جاسوسی اسرائیل، نشان دهنده ضعف این رژیم غاصب و ستمگر است.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: حمله ایران با موشک‌های نقطه زن نشان داد اسرائیل نمی‌تواند از خود دفاع کند و تکیه سران کشورهای حوزه خلیج فارس به اسرائیل، همانند تکیه بر باد است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به جنایات رژیم سعودی که ۸۱ نفر را در یک روز اعدام کرد، گفت: این رژیم جنایتکاری که دستش به خون کودکان و افراد بی‌گناه و مظلوم آغشته است، باید بداند که دوامی ندارد و به زودی سرنگون و نابود خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha