پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله نورمفیدی

حوزه/ امام جمعه گرگان با اشاره به حملات سپاه به مرکز شرارت اسرائیل، گفت: قدرت نظامی و بازدارندگی ایران موجب رعب دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهارکرد: در ماه‌های اخیر شاهد تکرار شرارت‌های رژیم صهیونیستی علیه منافع جمهوری اسلامی ایران در منطقه بودیم که با پاسخ خوب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه شد.

امام جمعه گرگان ادامه داد: در حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اربیل عراق، مرکز آموزشی و نظامی اسرائیل مورد هدف قرار گرفت و خسارت های بی شماری به آنها وارد شد.

وی بیان کرد: ۱۰ موشک شلیک شده از سوی ایران بدون هیچ انحراف و خطایی دقیقاً به اهداف از پیش تعیین شده و مرکز شرارت اسرائیل اصابت کرد.

آیت الله نورمفیدی افزود: هدف گیری دقیق و دقت بالای موشک های شلیک شده ایرانی باعث حیرت آمریکا و سایر کشورهای هم پیمان آنها در منطقه شده است.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: برای دفاع از کشور هیچ محدودیتی مد نظر ما نیست و باید قدرتمند باشیم تا بتوانیم در برابر تهدیدات دشمن ایستادگی کنیم.

وی به حوادث اخیر عربستان هم اشاره کرد و افزود: متاسفانه ۸۰ نفر بدون هیچ محاکمه ای در این کشور اعدام شدند که ۴۰ نفر از آنها جوانان شیعه عربستان بودند.

آیت الله نورمفیدی اضافه کرد: جوانانی که هرگز به دنبال اعمال تروریستی و یا براندازی حکومت سعودی نبودند، ولی بدون دلیل و با بهانه های واهی اعدام شدند.

امام جمعه گرگان گفت: در این واقعه تلخ تمام مدعیان آزادی در جهان سکوت کردند و هیچ اعتراضی نکردند.

وی افزود: دوگانگی کشورهای اروپایی به طور واضح در این موضوع مشخص شد، در حالی که اگر در داخل جمهوری اسلامی مجرمی براساس حکم، محکمه و رای مراجع قضایی قصاص شود، رسانه‌های خارجی بلوایی به پا می کنند، ولی در خصوص واقعی عربستان فقط سکوت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha