دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام ابراهیمی

حوزه / حجت الاسلام ابراهیمی گفت: سرمایه‌گذاری صحیح برای تربیت دانش‌آموزان تضمین کننده سلامت، رشد و پشرفت کشور است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت بسیجی محمد حسین فهمیده و روز نوجوان و بسیج دانش آموزی، اظهار داشت: مهم‌ترین اولویت برای شبکه تبلیغ و تعلیم، تربیت دانش آموزان است.

وی یادآور شد: ظرفیت مبارک و عظیم تبلیغ در مدارس پس از پیروزی انقلاب اسلامی در اختیار حوزه‌های علمیه قرار گرفت که با برنامه‌ریزی دقیق می‌توان در عرصه تربیت و تعلیم نسل آینده همت گماشت.

امام جمعه میناب افزود: سرمایه‌گذاری صحیح برای تربیت دانش‌آموزان تضمین کننده سلامت، رشد و پشرفت کشور است.

حجت الاسلام ابراهیمی به بایسته‌های تبلیغ دانش آموزی پرداخت و اظهار کرد: تبلیغ باید با نگاه تربیتی باشد و استمرار و نظم داشته باشد، همچنین در این عرصه باید از روش‌های اثر گذار و محتوای مناسب به نحو احسن برای نسل نوجوان استفاده شود.

وی به روز پدافند غیرعامل اشاره کرد و یادآور شد: پدافند غیر عامل دفاع بدون اسلحه از کشور است و قرارگاه‌های عملیاتی متعدد پدافند غیر عامل و همچنین دستاوردهای موثر آن یکی از ارکان منظومه‌های دفاعی کشور است که با استفاده از توان نخبگان و دانشمندان جوان ایرانی علیرغم تحریم‌های متعدد در عرصه‌های مختلف توانسته توان و ظرفیت کشور را در برابر تهدیدات و آسیب پذیری‌ها افزایش دهد.

امام جمعه میناب با تأکید بر اینکه طوفان الاقصی مانند تندبادی ویرانگر برای رژیم جلاد اسرائیل و حامیان غربی‌اش بود، خاطرنشان کرد: این عملیات اقتصاد صهیونیستی را در مسیر فروپاشی قرار داد و از طرفی موجب اتحاد و انسجام جوامع اسلامی و حتی آزادگان جهان شد.

وی با اشاره به اینکه این حماسه رزمندگان مقاومت دارای چهار راهبرد اساسی است، ابراز کرد: راهبری و مدیریت صحیح شور اسرائیل ستیزی بین مردم دنیا، احساسات حمایت از فلسطین، پرهیز از موضع گیری بهانه ساز برای دشمن و معرفی آمریکای جنایتکار به‌عنوان مقصر اصلی در تمام جنایات رژیم صهیونیستی، چهار راهبرد اساسی این حماسه است.

امام جمعه میناب ادامه داد: راهبرد دیگر معرفی دستاوردهای بسیار مهم و مبارک حماسه طوفان الاقصی در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و گفتمانی برای فلسطین و جریان مقاومت و جهان اسلام و همچنین ضربات سهمگین و غیر قابل ترمیم این حماسه بزرگ برای اسرائیل غاصب و غرب طرفدار اسرائیل است.

وی تصریح کرد: از طرفی تبیین اتحاد و انسجام و هم صدایی داخلی و ترغیب همه جناح‌های سیاسی و احزاب کشور برای حمایت از فلسطین و محکوم کردن رژیم جنایتکار صهیونیستی و اتحاد همه جوامع اسلامی و مسلمان عالم یک ضرورت است.

حجت الاسلام ابراهیمی به سالگرد شهادت شهید آرمان علی وردی اشاره کرد و گفت: عامل بقای ایران اسلامی، جهاد، ایثار و شهادت است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha