دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام ابراهیمی/ میناب

حجت‌الاسلام ابراهیمی خطاب به مدیرعامل پخش فرآورده های نفتی استان و وزارت نفت گفت: طرح ثبت نام گاز برای خانوارها شهرستان میناب غلط است؛ این طرح قابل اجرا نیست و به ضرر مردم است. جناب مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان مشکل سوخت را حل نکردید؛ مشکل گاز را هم به آن اضافه کردید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن تسلیت شهادت امام صادق(ع) گفت: مشکلاتی در این شهرستان وجود دارد که زیانبار است.

وی با تذکر به مدیران و مسئولان شهرستان و استان، گفت: کمبود سوخت و صف های طولانی که هر روز مردم با آن روبرو هستند کی رفع می شود؟ آیا زمان مناسبی برای حل مشکل برنامه ریزی شده یا همچنان مردم باید گرفتار بی تدبیری باشند.

خطیب جمعه میناب یادآور شد: مشکل سوخت یک معضل پیش روی مردم میناب بود که یک مشکل تازه یعنی گاز نیز به آن اضافه شده است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی خطاب به مدیرعامل پخش فرآورده های نفتی استان و وزارت نفت گفت: طرح ثبت نام گازبرای خانوارها شهرستان میناب غلط است؛ غلط است؛ غلط است. این طرح قابل اجرا نیست و به ضرر مردم است و آنان را از نظام نا امید می کند.

وی اظهار کرد: جناب مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان مشکل سوخت را حل نکردید؛ مشکل گاز را هم به آن اضافه کردید.

حجت‌الاسلام ابراهیمی اضافه کرد: مشکل دیگر مردم، مشکل نان است که وزارت اقتصاد به کمک وزارت نفت آمد و مشکلی بر مشکلات مردم این شهرستان افزوده شد و مسئولین استان چاره اندیشی کنند تا مردم انقلابی اذیت نشوند.

خطیب جمعه میناب به روز پاسداشت زبان فارسی اشاره کرد و گفت: زبان فارسی زبان عاطفه، حماسه و علم است.

وی افزود: پاسداشت زبان فارسی وظیفه ملی ماست و تحقیر زبان فارسی یکی از اهداف دشمن در جنگ ترکیبی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مشکل نان قم IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    2 0
    امام جمعه محترم فرموده اند ««جت‌الاسلام ابراهیمی اضافه کرد: مشکل دیگر مردم، مشکل نان است»» بزرگوار ما در شهر قم هم مشکل نان داریم و نانوایی ها ساعت هفت یا هشت شب تعطیل می کنند و به انبوه مردم منتظر می فرمایند «نان تمام شد» شما که در شهر میناب جای خود دارید.
  • قانونی کردن خرید بدون صف نان سنگک IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    1 0
    به نظر بنده راه حل مشکل نان سنگک در قم یکی این است که اجازه داده شود که نانوایی های نان سنگک همزمان با پخت نان دولتی ، تعداد نان با نرخ آزاد پخت کنند و به کسانی که فرصت ایشتادن در صف ندارند بفروشند. یعنی همین کاری که الآن هم انجام می دهند و به دوستان و فامیل و کسانی که پول پرداخت کرده اند خارج از صف و بدون نوبت نان می فروشند به شکل قانونی در بیاید و کسی که خارج از صف نان سنگک می خواهد به نرخ آزاد بخرد