چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
بسیج

حوزه/ مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان با اشاره به هفته بسیج دانش‌آموزی، گفت: همزمان با این هفته، برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای در مدارس لرستان ویژه نوجوانان و جوانان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، عبدالسبحان حقیقی مقدم مسئول بسیج دانش آموزی لرستان امروز در نشست با خبرنگاران در دفتر بسیج دانش آموزی لرستان، با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و هفته مبارزه با استکبار جهانی، اظهار داشت: همزمان با این هفته، برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای در مدارس لرستان ویژه نوجوانان و جوانان برگزار خواهد شد.

وی با محکومیت جنایات رژیم غاصب اسرائیل و هم پیمانانش، گفت: برگزاری پویش ملی «حقوق منهای بشر مساوی آمریکا» یکی از این برنامه‌ها است که در هفته بسیج دانش آموزی در مدارس لرستان اجرا می‌شود.

مسئول بسیج دانش آموزی لرستان افزود: برگزاری مسابقه دست سازه‌های استکبار ستیزی در روز راهپیمایی ۱۳ آبان، اجرای سرودهای دانش آموزی با محوریت استکبار ستیزی، فضا سازی مدارس با محوریت شهدای دانش آموز و استکبار ستیزی، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز با عنوان لاله‌های روشن، برگزاری زنگ گفت‌وگوی جهاد تبیین در قالب گفت‌وگوی معلمان و دانش آموزان با موضوعات سیاسی فرهنگی روز از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی به دیگر برنامه‌های این هفته اشاره کرد و گفت: دیدار دانش آموزان با ائمه جمعه شهرهای لرستان، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه دانش آموزان و برگزاری پویش فریاد عروسک‌ها در مدارس ابتدایی با هدف اعلام حمایت دانش آموزان این مقطع از کودکان مظلوم غزه از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی در استان لرستان خواهد بود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان، از برگزاری اردوهای راهیان نور برای ۷ هزار دانش‌آموز و ۲ هزار و ۹۰۰ فرهنگی تا پایان زمستان امسال خبر داد و یادآور شد: اعزام‌ها از ۱۰ آبان به مناطق عملیاتی جنوب آغاز خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha