دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه دیر

حوزه/ حجت الاسلام سید علی حسینی گفت: امروز فلسطین به مسئله جهانی تبدیل شده و نفرت جهانی از رژیم صهیونیستی بزرگترین دستاورد عملیات طوفان الاقصی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان دیر با گرامیداشت یاد شهدای غزه و حزب الله لبنان در جنگ اخیر با رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: مظلومیت ملت فلسطین در طول هفت دهه اخیر بر کسی پوشیده نیست و این وحشی گری‌ها و ددمنشی‌های صهیونیست‌ها داغ سنگین و درد بزرگی است که دل‌ همه آزادگان جهان را به درد آورده است.

امام جمعه دیّر با بیان اینکه ما به روح شهدای غزه درود می‌فرستیم و نفرت خود را از رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنیم، افزود: در کنار بیان مظلومیت مردم فلسطین و غزه که مایه رسوایی رژیم صهیونیستی و حامیان آنها و کشورهای غربی است، مراقب باشیم مسئله مقاومت فلسطین و ضربه‌ای که بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کرد تحت الشعاع قرار نگیرد.

وی با تأکید بر اینکه نسل کشی رژیم صهیونیستی هیچ ارزش نظامی ندارد و پیروزی مقاومت فلسطین در جای خود محفوظ است، ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی را در ابعاد مختلف اطلاعاتی و نظامی در هم شکست که به این زودی‌ها چهره این رژیم بازسازی نخواهد شد و همه جهان به پوشالی بودن آن پی برد.

حجت الاسلام حسینی تأکید کرد: مسئله پیروزی ملت فلسطین و مردم غزه که ۱۷ سال تحت محاصره هستند و ضربه‌ای که به صهیونیست‌ها وارد کردند، نباید به فراموشی سپرده شود.

وی عنوان کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه با حمایت آمریکا باعث شد تا برای اولین بار واکنش دبیرکل سازمان ملل را در پی داشته باشد و کشورهای عربی که در گذشته در مقابل این جنایات سکوت می‌کردند یا دوپهلو سخن می‌گفتند، امروز شفاف علیه رژیم صهیونیستی موضع گیری می‌کنند.

امام جمعه دیّر خاطرنشان کرد: امروز فلسطین به مسئله جهانی تبدیل شده و نفرت جهانی از رژیم صهیونیستی بزرگترین دستاورد عملیات طوفان الاقصی است.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل از کارآمدترین راه‌های دفاع در مقابل دشمن است، گفت: امروزه حمله سایبری مسئله مهمی است که باید تدابیر لازم بیندیشیم که اگر خدای نکرده دشمن غلطی کرد ما کمترین خسارت داشته باشیم.

حجت الاسلام حسینی با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، ابراز کرد: دانش آموزان با شخصیت شهید فهمیده که امام (ره) از او به عنوان رهبری یاد کردند، آشنا شوند و الگو بگیرند.

وی اضافه کرد: دانش آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش آفرین بودند و در المپیادهای مختلف افتخار آفرینی می‌کنند.

امام جمعه دیّر با تأکید بر اینکه حراست از فکر و اندیشه جامعه بخشی از پدافند غیرعامل است، عنوان کرد: امروزه ما در جنگ ترکیبی با دشمن قرار داریم و باید نسل جوان را در مقابل تهدیدات دشمن مصونیت بخشیم و تا زمانی که دشمن روحیه استکبارستیزی دارد ما هم باید روحیه استکبارستیزی را در جامعه تقویت کنیم.

وی با اشاره به لزوم برگزاری باشکوه مراسم یوم الله ۱۳ آبان ماه و حضور دانش آموزان در صحنه مبارزه با دشمن، بیان کرد: بسیج دانش آموزی به یک هفته خاص منحصر نباشد و باید در طول سال برای دانش آموزان و نوجوانان برنامه داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha