شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
.

حوزه/امام جمعه ماهدشت گفت: مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین آنها را به پیروزی خواهد رساند، این صبوری و توکل به خدا، عامل پیروزی آنها خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام رادمرد امام جمعه ماهدشت در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به آیه ۲۱۴ سوره مبارکه بقره، اظهار داشت: این آیه به یکی از سنن الهی که در همه اقوام جاری بوده اشاره می‌کند و به مؤمنان در همه قرون و اعصار هشدار می‌دهد که برای پیروزی، موفقیت و نایل شدن به مواهب بهشتی، باید به استقبال مشکلات بروند و فداکاری کنند و در حقیقت، این مشکلات آزمونی است که مؤمنان را پرورش می‌دهد و صاحبان ایمان راستین را از متظاهران به ایمان، آشکار می‌سازد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت صبر و تحمل در مقابل مشقت و سختی‌ها، گفت:سختی به دو مدل ممکن است تمام شود: تمام‌ شدن سختی‌ها با خرسندی، تمام‌ شدن سختی‌ها با ناخرسندی.

وی افزود: جنگ تحمیلی تمام شد با خرسندی، یعنی با پیروزی ملّت ایران، اما علّتش این بود که مشکلات را تحمّل کردند، بنابراین من به شما عرض می‌کنم این زحمات امروز هم تمام خواهد شد و می‌تواند با خرسندی تمام بشود، که شرطش این است که آحاد ملّت ایران، به‌خصوص مسئولان در رده‌های مختلف، کار خودشان را خوب انجام بدهند.

وی یادآور شد: بدانید سرنوشت جمهوری اسلامی اعتزاز و اعتلا است و سرنوشت دشمنان جمهوری اسلامی ذلّت و انحطاط خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: آنچه در فلسطین اتفاق می‌افتد موضوع جدای از این سنت الهی نیست و این مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین آنها را به پیروزی خواهد رساند، این صبوری و توکل به خدا، عامل پیروزی آنها خواهد شد.

امام جمعه ماهدشت با اشاره به موفقیت‌ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی، گفت: آنچه باعث می‌شود جمهوری اسلامی بتواند در همه زمینه‌ها نقش آفرینی کند، حضور و حمایت مردم است.

حجت الاسلام رادمرد به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و یادآور شد: انتخابات یکی از آن عرصه‌هاست که هرچه با شکوه‌تر و مشارکت بالا برگزار شود، قدرت جمهوری اسلامی بیشتر و بیشتر خواهد شد و زبان ملامت گران و منافقان و خائنین و دشمنان بسته خواهد ماند.

وی با بیان اینکه انتخابات پیش رو یکی از همان عرصه‌های مهم و تعیین کننده است، اظهار کرد: فارغ از اینکه چه کسی رأی بیاورد، مشارکت بالای مردم پیام‌های فراوانی را به دشمنان و مومنان عالم دارد، البته به عوامل ایجاد کننده این مشارکت بالا هم باید توجه کرد که بخش مهم آن وابسته به عملکرد مسئولین است.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha