شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: برگزاری کنگره های شهدا راهکاری موثر برای ترویج سیره شهدا در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم‌آباد با محکومیت جنایات بی رحمانه و ناجوانمردانه رژیم غاصب و جعلی صهیونیست در فلسطین بیان داشت:مساله فلسطین مساله ای مهم و حیاتی در جهان اسلام محسوب می شود و همه باید در حمایت از مردم بی گناه و بی دفاع گام برداریم.

وی با بیان اینکه با توکل به وعده الهی و مقاومت مردم مسلمان و آزاده، جبهه مقاومت پیروز خواهد شد، افزود:ایستادگی و استواری جبهه مقاومت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ستودنی است و نشان می دهد حق ماندنی و باطل رفتنی است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه ضربه حماس به اسرائیل غیر قابل جبران است و اهل سیاست باید این موضوع را تبیین و تشریح کنند، خاطر نشان کرد:عملیات طوفان الاقصی ضربه سختی را به رژیم جعلی صهیونیست وارد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه مقاومت جبهه حماس مثال زدنی و ستودنی است، گفت:رژیم جعلی اسرائیل در مقابل صبر جبهه مقاومت عاجز و ناتوان شده است.

وی با تاکید بر اینکه دنیای آینده ، دنیای فلسطین است و اسرائیل در آن جایی نخواهد داشت، افزود:اسرائیل نابودشدنی و رفتنی است و به زودی فلسطین پیروز و قدس شریف آزاد خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۶ هزار و ۵۵۵ شهید استان لرستان در روز شنبه ۶ آبان ماه در دهکده مقاومت حمزه سیدالشهدا(ع)خرم آباد، اظهار داشت:مردم و مسئولان استان لرستان با برگزاری ۵ اجلاسیه در ذیل کنگره ۶ هزار و ۵۵۵ شهید لرستان، یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه برگزاری کنگره های شهدا راهکاری موثر برای ترویج سیره شهدا در جامعه هستند، خاطر نشان کرد:برگزاری کنگره ها و اجلاسیه های شهدا از تاکیدات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی با اشاره به دیدار مسئولان و خانواده های شهدا و ایثارگران لرستان پیرامون برگزاری کنگره ۶ هزار و ۵۵۵ شهید لرستان در ۶ آبان ماه جاری با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گفت: معظم له در این دیدار معتقد بودند، که برگزاری مراسم بزرگداشت شهیدان ارزش والایی دارد و به دلیل ظرفیت های موجود در لرستان، باید کنگره شهدا زودتر از این تاریخ برگزار می‌شد.

امام‌ جمعه خرم آباد گفت:رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)در این دیدار شجاعت و دلاور مردی های شهدا و رزمندگان لرستانی را در دوران دفاع مقدس، مثال زدنی برشمردند و از صداقت، شجاعت و وفاداری شهدای لرستانی، روحانیون مبارز و اندیشمندان لرستان قهرمان، به نیکی یاد کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه برگزاری کنگره ملی شهدا سرمایه ای معنوی به شمار می رود، افزود:دلاور مردی ها و شجاعت شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس باید برای نسل نوجوان و جوان جامعه بازگو و تشریح شود.

وی با اشاره به ثبت‌نام داوطلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:مردم باید با انتخابی آگاهانه و درست، نمایندگانی را انتخاب کنند که موجبات پیشرفت و آبادانی را در شهرها و مناطق خود رقم زنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان گفت: انتظار می رود مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای افرادی مومن، انقلابی، متخصص و کارآمد را برای نمایندگان شهرهای خود انتخاب کنند .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha