سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
امام جمعه خارگ

حوزه/ امام جمعه خارگ گفت: تندبادی ویرانگر را در سازه‌های ذهنیتی و نظامات غرب در انداخته است، درحالی که رژیم جعلی در صدد بود روز دوم عملیات، حمله زمینی را آغاز کند اما اکنون و پس از ۱۸ روز هنوز در تحیر و تردید است، این تردید نه فقط تحیر دولت غاصب که تحیر و تردید آمریکا و غرب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود کارگر امام جمعه جزیره خارگ در خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت روز نوجوان و بسیج دانش آموزی و یاد و خاطره شهید دانش آموز شهید حسین فهمیده، اظهار داشت: شهید فهمیده، شهیدی است که در توصیفش امام راحل فرمودند: رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله‌ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم‌ ما بزرگ‌تر است با نارنجک، خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، انسان سازی است ابراز کرد: شهدا با تکیه بر ایمان به خدا و عمل به دین در مسیر انسان الهی قرار داشتند.

وی افزود: استکبار برای انحراف انسان از مسیر خدا همه تلاش خود را به کار می‌گیرد و جایی که لازم باشد وحشی‌گری می‌کند تا بتواند با تولید ترس انسان و انسانیت را نابود کند.

امام جمعه جزیره خارگ اظهار کرد: پدافند غیرعامل یا همان دفاع بدون اسلحه یکی از بخش‌های مهم و نوین الگوی دفاع در جمهوری اسلامی است که متولی صیانت از مردم و حفاظت از زیرساخت‌های حیاتی در برابر تهدیدات است.

حجت الاسلام کارگر در ادامه با پرداختن به عملیات طوفان الاقصی، گفت: این عملیات گویا، تندبادی ویرانگر را در سازه‌های ذهنیتی و نظامات غرب در انداخته است، درحالی که رژیم جعلی در صدد بود روز دوم عملیات، حمله زمینی را آغاز کند اما اکنون و پس از ۱۸ روز هنوز در تحیر و تردید است، این تردید نه فقط تحیر دولت غاصب که تحیر و تردید آمریکا و غرب است.

وی به چرایی هراس آمریکا و اردوگاه غربی و منطقه‌ای در چشم‌انداز آینده جنگ کنونی اشاره کرد و یادآور شد: گروه‌های مقاومتی در لبنان، سوریه، عراق و یمن با گروه‌های مقاومتی فلسطینی مانند حماس و جهاد اسلامی در مسیر جنگ کنونی علیه اسرائیل متحد هستند و چه از دور و چه نزدیک در تحولات فلسطین اشغالی نقش دارند.

امام جمعه جزیره خارگ گفت: خسارت‌هایی که قرار است در خلال جنگ با نیروهای فلسطینی و حامیان آن‌ها به اسرائیل وارد شود، دیر یا زود به کشورهای غربی و موجودیت و نفوذ و منافع آن‌ها در منطقه از دریای مدیترانه تا سواحل شرقی دریای خزر وارد می‌شود.

حجت الاسلام کارگر خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها تلاش دارند تا این موضوع را به صهیونیست‌ها القاء کنند که نیروهای مقاومتی فلسطینی که با اسرائیل در جنگ هستند، نیروهای تروریستی هستند که با مسیحیت غرب هم مشکل دارند و همین گروه‌ها از سوی برخی در فرانسه، آلمان و بریتانیا مورد انواع حمایت‌ها قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: با همه تحلیل‌های سیاسی و حرکت تاریخ به جلو جهت نظم جدید جهانی این بشارت وجود دارد که نظم جدید جهانی نظمی بر محور مقاومت خواهد بود.

امام جمعه جزیره خارگ از کار ارزشمند روحانیت در جزیره، جهت حضور در مدارس و پاسخگویی به شبهات دانش آموزان تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha